Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Betal ikke før, få ikke før betalt.

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 13. Mar 09
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 16:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Thorborg skriver: "Derfor skal du ALDRIG sælge noget, uden at, få pengene i hånden, før du udleverer varerne."

Og

"Køber du varer, så få varen i hånden før du udleverer pengene"

Tænk hvis 2 ærlige mennesker skal gøre handel samme. Det bliver det rene kaos. :-)

Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 1458
Fra  Kaffes Skrevet kl. 16:43
Tilmeldt 13. Mar 09
Skrevet kl. 16:52

I går var der en nede i byggemarket der sagde: "Står dóv ikke der i regnen svigermor. Gå dóv hjem"

I dag sagde jeg til en mure med hul i sokken: "Du har nok taget hul på et par nye sokker hva?"

Jaae... det er agurke tid.

Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 17:00

Hvad sker der. Er det begyndt sne i København hehe????

Markedsføringsforum - kom og være med!

Tilmeldt 13. Mar 09
Skrevet kl. 17:10

Ved det ikke. Jeg sidder i Nuuk.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:22
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Arbejde man udføre som f.eks. webdesigner eller andet arbejde

lav en kontrakt , derved laver man ikke aftale hvor man misforstår hinanden ,

tit mundtlige aftaler eller vis skriver lidt over skype - msn eller skrives frem tilbage på e-mail uden at få en samlet aftale , for der  loves tit det ene og det andet og til sidste ved man ikke hvad aftalen er .

For tit er man forvirret vis aftales f.eks. en maks samlet pris , og vi siger f.eks. du skal have 100 blogs  , han siger f.eks det ikke kommer over 10.000 kr over skype f.eks.  med vi aftaler per stk. 500 kr , derved er man  lidt forvirret

lav en tidsfrist overhold den

sørg for at få en underskrift første

sørg for at få alle detaljer med i en aftale

sørg for at få en samlet aftale ikke dele den op i masser af e-mail , gør det så enkelt som muligt for begge partner , så begge forstår prisen.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Virum
Tilmeldt 11. Apr 09
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 23:32

Tarsio:

Martin Thorborg skriver: "Derfor skal du ALDRIG sælge noget, uden at, få pengene i hånden, før du udleverer varerne."

Og

Tænk hvis 2 ærlige mennesker skal gøre handel samme. Det bliver det rene kaos. :-)

Det jeg normalt gør når jeg laver hjemmesider til folk, er at lave en fil som jeg lægger sammen med de andre. Hvis jeg så går ind i den fil og indtaster en kode, så sletter den alle de andre filer jeg har lavet til personen. Altså en sikkerhed hvis kunden ikke betaler :-)

Så behøver man ikke bekymre sig om sådan nogle ting ;-)

Mvh. Kristoffer Dorph Olesen
Litrio - Danmarks nye ebogshandel

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:07
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kristoffer Dorph Olesen:

Tarsio:

Og

Det jeg normalt gør når jeg laver hjemmesider til folk, er at lave en fil som jeg lægger sammen med de andre. Hvis jeg så går ind i den fil og indtaster en kode, så sletter den alle de andre filer jeg har lavet til personen. Altså en sikkerhed hvis kunden ikke betaler :-)

er jeg det ikke er noget lettere at lave en kontrakt for og begge partner overholder denne både med tidsfrister mv. , for både arbejdet ligger tit ikke på dit webhotel

For de normale fejl begås af begge partner at ikke få en skriftlige aftale , glemme at få underskrift og godkendelse før du begynder

en af de mest almindelig at lave en mundtligt aftale de er så svære at bevise og tit glemmes en af partner hvad der er lovet.

Lave aftaler over e-mail – skype msn og ikke få en samlet kontrakt med dele i masse e-mail mv. derved ingen struktur i aftalen

Der findes mange flere misforståelser måder !

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Nuuk
Tilmeldt 9. Feb 09
Indlæg ialt: 451
Skrevet kl. 02:43

Tarsio:

Ved det ikke. Jeg sidder i Nuuk.

Vi har noget dejligt vejr her oppe i disse dage hva Big Smile (Er selv i Nuuk lige for tiden)

Tilmeldt 13. Mar 09
Skrevet kl. 02:54

Kristoffer Dorph Olesen:

Tarsio:

Og

Er det lovligt? En bilforhandler må vel heller ikke brænde en bil af hvis købe ikke har betalt hvad der skyldes. Eller bedre: Lægge formbart i motorblokken. Så kan sælger slette alt med et enkelt tryk :-)

Kender ikke så meget til net-loven, men du har solgt et produkt og mangler betaling. Også med bagdør ind til deres side.

Jeg syndes det lugter af selvtægt.

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)