Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Reklamation - rettigheder: Af ren nysgerighed :)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle Aminoer

Jeg købte et par klipklapper i sidste uge hos Intersport.

Jeg har gået med dem en uges tid - og har fået slidmærker på mine tæer.

Kan der gøres noget ved sagen, selvom der ikke er noget galt med klipklapperne - men at de har forvoldt min fod "skade"?

Med Venlig Hilsen

Nikolaj Haupter

Fra København, Århus
Tilmeldt 2. Jun 10
Indlæg ialt: 146
Skrevet kl. 17:49
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Var det ikke bedre at få byttet dine tær?? ;-)

IDEMINISTERIET - IDEKONSULTATIONER - COACHING - INNOVATIONSFORLØB - KURSER

Fra Taastrup
Tilmeldt 2. May 05
Indlæg ialt: 269
Fra  C S Data Skrevet kl. 18:04

Jeg vil mene, at du har haft mulighed for at afprøve dem før køb. Hvis du mærker, at de ikke passer, bør du ikke købe dem. - Og hvis de nager eller slider dine tæer, hvorfor bliver du så ved med at gå i dem, når du kan mærke de ikke passer ordenligt Wink

Jeg tror ikke du har nogen RET til at hæve købet eller få erstatning - men prøv da alligevel at sige det i forretningen - måske de vil hjælpe! Under alle omstændigheder er de (måske) interesseret i at vide, hvis der er problemer med et produkt, de sælger.

Leg og hobby til store drenge og piger hos Onkel Carsten, hvor du bl.a. kan købe HAMA miniperler

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:03

Før kø gik jeg rundt i dem i butikken uden at mærke noget.

Det var først 3-4 dage senere jeg kunne mærke på mine knoer at jeg var begyndt at få slidmærker.

Har så været ned i butikken og gentagne gange fortalt at skoen/klipklapperen har forvoldt min fod skade :)

For det har den jo. Det ville være det samme med et naturprodukt til kroppen der pludselig gav udslæt? Eller tager jeg helt fejl.

Jydechefen gik så med til et kompromis om at returnere halvdelen af pengene i den tro at han stadig kunne sælge den videre.

Men han stod fast i at der ikke var noget at komme efter normalt.

Fra Næstved
Tilmeldt 24. Jun 09
Indlæg ialt: 345
Fra  YAH.DK Skrevet kl. 12:27

Der er desværre ikke noget at gøre, medmindre butikken selv vælger at tage dem tilbage.

Ifølge købeloven har du ikke ret til at returnere, medmindre du kan bevise at der er en fejl på produktet eller selvfølgelig, hvis butikken annoncere med at du kan returnere selvom produktet er brugt. 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)