Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Start dit eget linkkatalog på 5 minutter

Side 3 ud af 4 (32 indlæg)
Tilmeldt 10. Nov 08
Indlæg ialt: 82
Fra  Hungry.dk ApS Skrevet kl. 11:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Som sagt så driver jeg dem ikke hovedsagligt for pengenes skyld. Men jeg tror der er mange som mig, der ikke nødvendigvis behøver at tjene 4-500 kr. i timen, for at noget er værd at bruge tid på.

Fra Jægerspris
Tilmeldt 28. Dec 06
Indlæg ialt: 513
Fra  Andando ApS Skrevet kl. 22:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rune


Jeg har leget lidt med demoen og må sige at det er nemt og noget jeg godt kunne bruge til et hyggeprojekt, men der er lige et par småting (i tilfældig rækkefølge) ;-)

Er det muligt at udvide med en subkategori i en subkategori – altså hovedmenu og 2 undermenuer?

Samme link kan godt oprettes 2 gange (fra admin) med hver sin kategori, men kunne det laves så linket laves een gang og man så kan vælge flere kategorier?

Ved tryk på link, åbnes siden i samme vindue, kan det ændres til at åbne i nyt vindue?

Vedr. søgning har du "Search Internet", men ikke en "Search Catalogue" (søgning i titel, beskrivelse og keywords), altså søg i optaget links i stedet for internettet?

Er det muligt at få vist
hits (besøg – f.ex. de sidste 3 mdr.!), så brugeren kan sortére efter hits?

Under listing af links, kan man kun "edit" ikke "delete", skal det ikke være muligt at slette optaget links?

... ser frem til at høre nærmere ;-)

Blankensteiner-slægten ... en "støvet" hobby :-)

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 22:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes det ser rigtig god ud Yes + en super pris.

Tilmeldt 10. Nov 08
Indlæg ialt: 82
Fra  Hungry.dk ApS Skrevet kl. 13:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Blankensteiner,

 

Tusind tak for alle forslagene. De er røget på listen til næste version!

Fra Jægerspris
Tilmeldt 28. Dec 06
Indlæg ialt: 513
Fra  Andando ApS Skrevet kl. 11:43
Hvor mange stjerner giver du? :


Hej Rune

Har du en idé om hvornår næste version så er klar?

Mit hyggeprojekt vil jeg da gerne starte på, men af praktiske årsager venter jeg på næste version!


Hvis jeg på et senere tidspunkt gerne vil have et andet design af siden, kan du så mod betaling være behjælpelig med det?

Ville du være interesseret i at være med til at udvikle mit hyggeprojekt løbende, så forskellige features kan tilføjes: f.eks. oprettelse af bruger, der får points for diverse ydelser mm.

Blankensteiner-slægten ... en "støvet" hobby :-)

Tilmeldt 10. Nov 08
Indlæg ialt: 82
Fra  Hungry.dk ApS Skrevet kl. 14:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Blankensteiner,

 

Umiddelbart vil jeg tro første opdaterede version er klar omkring starten af september.

 

Selvom jeg gerne ville, så har jeg desværre ikke tiden til at involvere mig i specifikke designs, eller udvikle features ved siden af :)

Tilmeldt 31. Jul 10
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 15:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus og co. :-D

Så lige jeres inlæg.... Det KA blive en lille guldgrube.... ni.dk blev vist købt for 118.000.000 Kr. for nogle år siden. Den er så ejet af Eniro.dk i dag...

Nå, det var nu bare for at kaste lidt lys over hårdt arbejde :-)

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 07:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 10. Nov 08
Indlæg ialt: 82
Fra  Hungry.dk ApS Skrevet kl. 21:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Remydk,

 

Tak for oplysningen - det er fikset nu.

Tilmeldt 7. Jan 06
Indlæg ialt: 234
Skrevet kl. 15:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Rune Risom:
Mit betalingssystem understøtter desværre ikke rabatkoder og den slags, men jeg vil give det tilbud at alle fra Amino der køber, og kommenterer i denne tråd, kan få sat hele kataloget op af mig ganske gratis. Tilbudet gælder resten af juli.

Hvad skal man gøre hvis man ønsker at installere scriptet i en undermappe?

Forsøgte at installere hos Unoeuro, og jeg får en masse fejlmeddelelser og intet fungerer Sad

Side 3 ud af 4 (32 indlæg)