Linkkataloger er ikke nødvendigvis nogen guldgrube - men de kan nu lave en fin indkomst. Ét af de kataloger jeg driver, indbringer omkring 2000 kr/måneden via Adsense.
Min hovedårsag for at drive kataloger (og hvorfor jeg ente med at bygge HubDir scriptet) er SEO. Selvom kataloger ikke har den styrke i søgemaskinerne, som de måske havde for 5-6 år siden, så har de absolut stadig en værdi i forhold til link building. De må bare aldrig udgøre hele grundlaget for et website's optimering.
Er link kataloger ik til, så ejeren kan få en masse gode linkbuildings muligheder? Sådan ser det i hvertfald ofte ud... Det er vel også derfor, at mange SEO guys har et katalog?
Jo lige præcis... men de gode af dem har ikke ét linkkatalog.... Her snakker vi mange.
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Selvom kataloger ikke har den styrke i søgemaskinerne, som de måske havde for 5-6 år siden, så har de absolut stadig en værdi i forhold til link building. De må bare aldrig udgøre hele grundlaget for et website's optimering.
Helt klart. Godt stykke arbejde. Det vil jeg kigge nærmere på :)
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Mit betalingssystem understøtter desværre ikke rabatkoder og den slags, men jeg vil give det tilbud at alle fra Amino der køber, og kommenterer i denne tråd, kan få sat hele kataloget op af mig ganske gratis. Tilbudet gælder resten af juli.
Linkkataloger er ikke nødvendigvis nogen guldgrube - men de kan nu lave en fin indkomst. Ét af de kataloger jeg driver, indbringer omkring 2000 kr/måneden via Adsense.
Så skal du da heller ikke bruge mere end 4-5 timer om måneden på at redigere og opdatere. Ellers skal det da kun være for interessens skyld?