Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er 3-mdr for længe at vente på en hjemmeside?

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 24. Oct 06
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 13:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg er ved at starte en smykkevirksomhed, der primært skal køre som onlinevirksomhed.

Jeg har en dialog md en webdesigner, der netop har skrevet til mig at hele processen vil tage ca.3 måneder. Det vil sige fra vi holder et indledende møde til siden er klar til at gå i luften.

Jeg er ret afhængig af at få siden op og køre hurtigt, da jeg elelrs ikke rigtigt kan komme til at sælge noget...

Er 3 mdr.  for lang tid at vente, eller er det simpelthen den tid det tager?

Venlig hilsen Anne Mette/ FABU SIGU

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 13:33

Det er svært at svare på Anne Mette, det kommer jo an på hvor meget du skal have lavet

I mange tilfælde er det bestemt ok

Fra Vejle
Tilmeldt 2. Jul 10
Indlæg ialt: 351
Skrevet kl. 13:34

Jeg syntes umiddelbart at det var lang tid. Men det er jo forskellig fra side til side hvordan de kommer til at se ud. Og hvor meget du kræver som kunde. :)

// Daniel Poulsen

Fra Ballerup
Tilmeldt 30. Mar 10
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 13:34

Hej Anne Mette,

Den type projekter er selvfølgelige skalérbare afhængig af størrelsen. Men en tommelfingerregel er at ethvert webprojekt tager 6 uger fra indledense møde til launch. En måde at speede det op på er ved at holde sig 100% til standarder og have produktbilleder og ikke mindst tekster klar.

Mit råd er at du skal finde en dansk standard-shop - f.eks. Dynamicweb (449 pr.mdr.) eller Dandomain (398 pr.mdr). Begge systemer virker - og kræver meget lidt tilretning. MEN - det er en standardløsning, så der er en del begræsninger i layout og funktionalitet.

Rigtig god fornøjelse!

/Kenneth

Kenneth Andersen | Online Evangelist

"Find den bedte pris på taletidskort"

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 13:36

Jeg vil sige, at 3 måneder lyder ganske rimeligt, hvis man forventer en vis kvalitet. Der opstår ofte en del komplikationer i forbindelse med design og funktionalitet, der skal klares undervejs, og så går tiden jo :-)

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra København
Tilmeldt 4. Sep 08
Indlæg ialt: 194
Skrevet kl. 13:36

Hej Anne Mette,

Alt afhængig af hvor omfattende dit nye website skal være, kan det sagtens tage 3 måneder. Hvis der eksempelvis er tale om en webshop og du har specifikke krav til funktionalitet, kan der ligge mange timers udvikling i det.

Er der derimod tale om et mindre website, som blot skal præsentere dig og din forretning på en professionel måde, uden den store funktionalitet, mener jeg at 3 måneder er meget lang tid. Men det kan jo være at han har travlt :-)

PurpleCow - Websites der skiller sig ud

Fra Odense
Tilmeldt 26. Jul 10
Indlæg ialt: 201
Skrevet kl. 13:38

Hvad med Prestashop det er gratis og ser rigtig godt ud, har ikke selv prøvet det, lavede kun en lille test og så meget godt ud

Fra Vejle
Tilmeldt 2. Jul 10
Indlæg ialt: 351
Skrevet kl. 13:39

Der kan man bare se, jeg har ikke forstand på det :)

// Daniel Poulsen

Fra Ballerup
Tilmeldt 30. Mar 10
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 13:46

Hej Eksperten,

PrestaShop ser faktisk ganske god ud - men er OpenSource. Det kan godt være svært for en "smykke-sælger" at sætte op. :-)

Men bestemt et godt bud.

/Kenneth

Kenneth Andersen | Online Evangelist

"Find den bedte pris på taletidskort"

Fra Odense
Tilmeldt 26. Jul 10
Indlæg ialt: 201
Skrevet kl. 14:01

Hej Kenneth,

takker, man skal bare sætte sig ind i det og skal self ha lidt baggrundsviden så går det nok. Syntes godt om deres mailsystem, fx når en kunde køber noget også får sin kvittering,er det meget fint opstillet.

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)