Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sponsor

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Jul 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 22:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa derude:o)

Jeg er 35 år gammel og spiller dagligt fodboldgolf på et seriøst plan. Det er en sport som virkelig brager derud af, og flere og flere har åbnet øjnene for denne sportsgren, som også er inde og snuse omkring og blive til en officiel sportsgren.

I den anledning, bruger jeg det meste af min fritid og penge på div ting til denne sportsgren.

Jeg mangler nu nogen som vil sponsorere noget tøj, bolde, caps, ja alt har int, da det er dyrt og rejse det meste af Europa rundt og spille fodboldgolf. Jeg var bla til VM i Sunds sidste år hvor jeg blev nr 11. Og senere samme år nr 4 til DM. Jeg skal ligeledes til DM den 21 -22 August i år og forbedre min titel. Den 3 Oktober skal jeg til EM i Syd Tyskland, og slutter sæsonen til Nordjysk-Open på min hjemmebane i Nørhalne. Jeg kan tilbyde masser af reklame, da jeg kommer meget rundt omkring, og som sagt vil jeg være interesseret i alt hvad jeg kan få sponsoreret da det vil se lidt mere prof ud og komme i noget der matcher en Fighter som mig.

Det jeg har brug for er ca. Shorts - T-shirt - Jogging sæt - Strømper - Sweatshirt - Fodbolde - Håndklæder - Caps - Tasker - Og alt andet der hører til fodboldverdenen.

Er der nogen som kan hjælpe tager jeg gerne mod tilbudene..

Med venlig hilsen Bjarne.

Fra Skive
Tilmeldt 25. Aug 08
Indlæg ialt: 952
Fra  Throw-in Skrevet kl. 22:34

Har du en hjemmeside eller har fodboldgolf-sporten en hjemmeside?

En del af min virksomhed befinder sig i fodboldverdenen, så det kunne måske være aktuelt : )

De bedste hilsner

Thomas Grønnemark

throw-in.dk

Tilmeldt 26. Jul 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 06:19

Hej Thomas..

Ja selvfølgelig har de det, her er sådan en fælles side hvor der står lidt om spillet osv og den anden er hvor jeg spiller...

Mvh Bjarne..

www.dfgu.dk

www.nordjyskfodboldgolf.dk

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)