Hej folks!
Jeg søger et tilmeldingssystem til nyhedsbreve, gerne som "morgentilbud.dk", der skal dog være et "accepter betingelser" i det system jeg ønsker.
Nogle der har nogle gode tilbud eller en henvisning til hvor det kan skaffes billigt?
Hej!
Der findes mange forskellig tilmeldingssystemer til nyhedsbrev, der er dog nogle som er bedre end andre.
Jeg kan varmt anbefale http://www.campaignmonitor.com/ som er lidt mere simpel end Mailchimp, til tider kan der godt være lidt for mange knapper og funktioner på mailchimp - men dette er jo en personlig sag - som sikkert ikke alle deler....
Du skal være opmærksom på i mailchimp, er at din tilmeldnings formular ikke er på dansk, det vil sige når folk har tilmeldt sig den, så vil der kommer en velkomshilsen på engelsk...
Men der kan jo være nogen ved om man kan lave det om, jeg har bare ikke kunne få det til....
Eller er der jo et flot og fint system som ubivox.dk som er dansk, med dansk support m.m.
Og hvad er billigt for dig? - mange har måneds betaling, og nogle har også pay-as-you-go