|
Jeg har brugt dem i 4 år, og er fint tilfreds.
Med venlig hilsen
Bastian
|
Hej Michael Jeg er fuld tilfreds med gigahost.dk det køre sgu bare, jeg har cirka 12 domænerne derpå, og lige så snart der er det mindste problem sender jeg dem en mail og de løser problemet, nemt og enkelt for en som ikke selv kender en masse til det :-) |
Jeg har også brugt GIgahost de sidste 4-5 år. Jeg er glade for dem, men jeg må indrømme jeg har problemer med at arbejde i deres databaser. Desuden kører Gigahost rigtigt langsomt når man rammer et vist antal sider. Jeg har ca. 50-60 hjemmesider liggende på min server, og den kan ikke meget mere. Jeg har valgt at skifte hosting over til Specialhosting.dk. Det koster lidt mere, til gengæld kan du være helt sikker på at det er i orden. Det er jeg nød til at gøre, for at give de kunder, som vælger hostingløsning hos mig, den bedste kvalitet. Så det er det hele værd. |
Dbh. Yngvi
Yngvi -> Syntes jeg læste i deres betingelser at man ikke må bruge deres wehotel til.
Dette har fået mig til at fravælge dem igen. Har du fået lov til at hoste dine kunders sider??? |
Jeg har aldrig solgt hosting over Gigahost. Jeg har givet det væk gratis, når man har handlet hos mig med en anden Internet-løsning. Jeg har heller aldrig markedsført at jeg leverer hosting. Men kort sagt: Nej, jeg har ikke fået lov til at hoste mine kunders sider. Det er kun et par måneder siden jeg fik løsningen fra Specialhosting, og der har jeg mulighed for at oprette webhoteller, ftp-kontis etc. |
Dbh. Yngvi