Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Helt nyt tøjmærke, søger salgskanal.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Kbh
Tilmeldt 24. Feb 10
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 18:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en Partner som har udviklet, designet og PRODUCERET et helt nyt tøj koncept.

Der er i denne kollektion produceret for omkring 1 million. kroner. Som ligger på et lager i Brøndby.

Tøjet har kun PT. været solgt til internt netværk med stor glæde, men er ikke kommet ud kommercielt da resourcerne har været blevet brugt på anden igangværende business.

Der søges nu enten en Butik/webshop eller blot en sælger med blod på tanden, som kan få banket en salgskanal op ekslusivt til lanceringen af dette tøj Koncept.

Billede materiale, lagerliste ect. ligger klar.

Der er ikke tale om betalt arbejde, men involvering mod % af salg.

send en mail hvis det lyder som noget der har tændt dit entrepreneur DNA :-)

Tøjet ligger i mellem/høj pris niveau.

/Jan

 

 

 

 

 

Fra Århus
Tilmeldt 21. Nov 09
Indlæg ialt: 203
Fra  Webpilots Aps Skrevet kl. 22:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Send mig en PM og få min mail.

Vil gerne se tøjet og høre lidt mere. Vil formentlig ikke lave arbejdet selv hvis det er interessant, men arbejdede tidligere 4 år i tøjbutik og har fået nogle kontakter til sælgere, tøjproducenter, uafhængige butikker osv.

Er det spændende kunne jeg forestille mig at nogen i mit netværk kunne være interesseret..

 

Mangler du en designer, hjemmeside eller webshop? Kontakt vores Webbureau i Århus: http://webpilots.dk

Fra København
Tilmeldt 4. Sep 09
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 16:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jan,


Her har du endnu en salgskanal Smile

 

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Sep 07
Indlæg ialt: 445
Fra  LOEVGAARD ApS Skrevet kl. 18:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Dropshippers.dk:

Hej Jan,

Her har du endnu en salgskanal Smile

Jeg tror du ville få flere forhandlere, hvis man kunne browse leverandører uden at skulle oprette en profil og have en kørende webshop først :-)

Fra København
Tilmeldt 4. Sep 09
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 10:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Joachim,

Tak for dit input, som dog ikke har så megen relevans i denne tråd Tongue Tied

Kort vil jeg dog sige, at der er flere grunde til, at man skal oprette sig med en konto (ikke profil). Bl.a. kan nævnes, at jeg på den måde sikrer mine leverandører en vis kvalitet i henvendelserne. Man må forudsætte, at hvis en forhandler bruger tid på, at oprette en konto med oplysninger som jeg i øvrigt validerer samt bruger penge på, at få en leverandørs kontaktoplysning - ja, så er de mest useriøse henvendelser da sorteret fra.

I øvrigt behøver man ikke have en allerede kørende webshop for at oprette en konto på Dropshippers.dk. Nogle ønsker jo først at kende udvalget før de beslutter sig til at oprette en webshop, hvilket kan være en fornuftig fremgangsmåde. Hvis du havde kigget ordentligt efter, ville du også have set, at man i konto oprettelsen som forhandler skal angive hvilken webshop kategori man tilhører Wink

Således er mit generelle svar, at jeg ikke vil have forhandlere eller leverandører for enhver pris, men at jeg rent faktisk vil tillade mig, at stille visse krav. Nu skal vi jo ikke ødelægge tråden yderligere, så du er velkommen til, at kommentere på pm eller rene.borg@dropshippers.dk

Mvh. René

 

Tilmeldt 21. Apr 10
Indlæg ialt: 613
Skrevet kl. 10:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Kristian@ConnectedBN.dk - jeg vil gerne se på det, står med et tøjmærke jeg skal til at køre ud med alligevel, så er det nærliggende at få et mere med når man kommer rundt iforvejen...

Tilmeldt 5. Aug 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 20:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jan

Jeg kunne godt tænke mig, at se lidt billeder af tøjet og en kort beskrivelsen af tøj konceptet.

Mvh

Michael

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)