Jeg har den der MobilDeal og har haft den i 1 år.. sjovt nok har jeg ikke en eneste måned betalt 599 men typisk 1000-1200 for mit abbonnement. Jeg klagede og så fik jeg hver gang en anden forklaring. noget blah blah bla om at jeg har snakket mere end en time ad gangen (som ikke passer det kan jeg se på mit mobillog program at jeg ikke gjorde).. nåmen.. jeg er ved at flytte væk fra dem ASAP har ellers haft telenor i 6 år
Okay, det lyder mærkeligt. Men dog skal det siges at jeg mener at det først var her i starten af året, at 499 blev med helt fri tale. Før det var det 48 timer, med max 1 time ad gangen,
599 er et helt nyt produkt der er 1 - 2 mdr. gammelt.
Jeg har i hvert fald flere kunder på 499, som ikke har klaget over at de er blevet faktureret ekstra. Og det skulle jeg helt sikkert nok have hørt :o)
Men det er aldrig rart med negative overraskelser, og dem kan man desværre meget hurtigt få hvis man ikke er 100 % opmærksom. Især i telebranchen..
Det er det hidtil bedste tilbud jeg har set, største nedtur ved det, er at der er 18 måneders binding... Men det må jeg jo så leve med...
For 400 kr. ekstra (+ moms), er det kun en 12 mdr. aftale. De 400 kr. kan være godt givet ud, hvis du er så uheldig at den står af før tid.
Det ligner også et godt abonnement, og jeg har siddet og gennemtæsket vilkårene for det lille "men" man altid støder på. Det ser dog ikke ud til at der er noget :o)
Det er nu stadig ikke en god canvas telefon, hvis du skal lave mange opkald. Men til gengæld er det en super lækker telefon, hvis man er til HTC.
Jeg har ikke bestilt endnu, sidder godt nok også og overveje at smide de 400 ekstra for de 12 måneders binding, ville sgu være surt at hænge på så dyrt et abonnement ihvertfald...
Nej det tror jeg du har ret i, men den har masser af gode funktioner man også kan bruge, for den skal ikke rigtigt bruges til telemarketing mere til mødebooking, og kan man så afslutte et salg over telefonen så er det da selvfølgelig bare bonus
Men det jeg er ude i er jo at jeg så også lige så godt kan bruge den privat når den er så dyr, og så har jeg jo også en god mobil til privat brug ...
Jeg står og skal til at lave en masse opsøgende salg, og skal bruge telefonen en hel del, derfor vil jeg gerne have et abonnement med fri tale...
Men hvad er billigst og bedst?
Vil gerne have en smartphone med net adgang samtidig, har i nogle erfaringer på det område?
Har fået anbefalet HTC Desire, er der nogen der kender den?
Tak for hjælpen
Hilsen Kristian
Hvis det er mobiltelefoni, så ville jeg også vælge TDC, Telmore eller CBB da det vist er de eneste, som ikke har loft på taletiden. Har du overvejet at bruge fastnet? Har du bredbånd hos Fullrate, så kan du tale frit til både fastnet og mobil for 149,- kr. om måneden, det har jeg skrevet lidt om her.
Vi har også anmeldt og sammenlignet priser med og uden abonnement på HTC Desire.
Jeg købte den hos 3 erhverv, med frit forbrug for 599 inkl. moms, det var umiddelbart det bedste jeg kunne finde.. grunden til at jeg gerne vil have det mobilt, er at jeg så sjovt nok kan være lidt mere mobil i mit arbejde...
Jeg købte den hos 3 erhverv, med frit forbrug for 599 inkl. moms, det var umiddelbart det bedste jeg kunne finde.. grunden til at jeg gerne vil have det mobilt, er at jeg så sjovt nok kan være lidt mere mobil i mit arbejde...
Det kan jeg godt forstå Men jeg tror ikke der er ret mange som kender til tilbudet fra Fullrate. Jeg hører om mange private som har en fastnetregning på over 1.000,- kr. om måneden. Nu kommer Telmore jo også med fastnettelefoni og mon ikke de tilbyder det til ca. samme pris, da både Telmore og Fullrate er ejet af TDC, som iøvrigt tager det dobbelte for samme produkt
Håber du bliver glad for din nye mobil og abonnementet hos 3
Det kan jeg godt forstå Men jeg tror ikke der er ret mange som kender til tilbudet fra Fullrate. Jeg hører om mange private som har en fastnetregning på over 1.000,- kr. om måneden. Nu kommer Telmore jo også med fastnettelefoni og mon ikke de tilbyder det til ca. samme pris, da både Telmore og Fullrate er ejet af TDC, som iøvrigt tager det dobbelte for samme produkt