Jeg kan godt tænke mig bruge min ferie på lære lave webdesign og grafik. Så hvem kan i anbefale.(Det skal være et kursus, man få noget ud af....)
Problemet med den slags kurser er at det som oftest er kurser i Photoshop, hvilket er et professionelt billedbehandlingsprogram der sjældent er til at betale for almindelige mennesker der ikke har design som en profession, som undertegnede.
Photoshop CS5 koster 699 USD (ca 4.200 kr) så det er ikke bare noget man lige går ud og forrenter.
Hvilket program er det du gerne vil have kursus i ? GIMP ?
jeg søger også et kursus , jeg vil gerne blive bedre til min egen wordpress og opload wordpress retter i filer mv.
Hvis vi kan finde nogle flere der er interesserede i at lære wordpress, installation af plugins, themes og den generelle brug af wordpress, så stabler jeg gerne et kursus på benene hvis der er interesserede nok.
Jeg er uddannet voksenpædagog og er vant til at holde større kurser for 15-50 mand qua min tid som sergent i forsvaret.
Samtidig har jeg 4 års praktisk erfaring med Wordpress, og kender det ret godt i mange sammenhænge fra egne og klienters projekter, som designer af websites med Wordpress som CMS.
Hvis vi kan finde 10 personer i alt der er interesseret, burde det være til at afholde til en fornuftig pris.
Detaljen er at man skal have licenser til alle de deltagende.
Som du kunne se på prisen ovenover er det ikke en helt billig løsning.
Derfor er Kurser i photoshop, mere eller mindre altid foretaget på skoler der har uddannelse indenfor samme fag. Hvor de supplerer op med kurser i denne stil.
Prøv evt at melde dig til på en af de krafiske korte uddannelser.