Hej Alle Aminoer Jeg skal have lidt input, gode råd, tips... og hvad man ellers kalder det. Alt er velkomment! Jeg driver en mindre virksomhed som har eksisteret et par år. Formålet har hele tiden været at lave en ekstra skilling (drives ved siden af mit fuldtidsarbejde), men der har også været en lidt skjult agenda. Tingene er gået som jeg har håbet og markedet i DK er indenfor nær fremtid ca. kr. 75-100 mio . værd om året. Jeg står allerede særdeles stærkt på internettet, hvor jeg også indtil nu har drevet min forretning igennem. På grund at et nu stærkt voksende markede, ser jeg en mulighed i at bruge "underentreprenører" eller at sælge kunder videre for en kommision. Det har flere fordele. Desuden gør det at jeg kan være landsdækkende ved at bruge en større virksomhed som underentreprenør. Er der nogen der har erfaringer ud i den slags?? Lad høre, alt er velkommen. Af åbenlyse grunde ønsker jeg ikke at komme nærmere ind på forretningen og idéen bag. Hilsen GLOL |
Hvad ser du som problemet med underleverandører? Det er der jo for så vidt ikke noget odiøst i...