Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pølsevogn på gaden.

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 22:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Fama:

Lasse:
Nu jeg tænker over der er der vel ingen god måde at kunne registrere hvad de reelt smider ud og hvad de sælger uden om skat.

Man kan jo kigge i deres skraldespand..... Hvilket SKAT ikke holder sig for fine til, hvis de har mistanke om snyd ;)

SKAT kunne have en af deres ansatte til at overvåge en pølsevogn bare en hel dag, og så skal han så stå og tælle hvor meget der bliver solgt for i løbet af dagen. Der er jo så noget helt galt hvis SKAT-arbejder for det til en omsætning på 15.000 kroner - men der kun bliver opgivet 3000 kroner.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 22:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Nick Nørgaard:

Mht. hvor meget de smider ud, så er det da op til dem selv om de vil notere det eller ej.

(har aldrig hørt om, at man skulle oplyse nogen steder, hvor meget man smider ud)

Noterer I hver gang I smider et stykke papir i skraldespanden?

Det er meget normalt at man registerer det man smider ud så vidt jeg har forstået. For hvis pølsemanden har købt 20 pølser, og de er løbet på datoen og bare smider det ud i skralderen, så figuerer det som om at de pølser er blevet solgt, men det er de jo ikke - det er det man kalder for svind.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 22:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael Richard Warren Olsen aka Wonderboy:
SKAT kunne have en af deres ansatte til at overvåge en pølsevogn bare en hel dag