Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på nyt design på Kidznews.dk

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Gråsten
Tilmeldt 11. Oct 09
Indlæg ialt: 993
Fra  VeloMania Skrevet kl. 20:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bumper lige tråden, da der er kommet en hel del ændringer i forhold til før. Er der nogle som har noget at indvende nu? Smile

Fra Århus
Tilmeldt 1. Jul 07
Indlæg ialt: 24
Fra  MinAdvokat.dk Skrevet kl. 21:15
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Et flot website (bortset fra logoet, som du selv er opmærksom på).

Farverne er fine.

Et website om nyheder fra børnenes verden måtte måske gerne være lidt mere "fjollet" - flere farver og mindre opdeling af sitet i "kasser". Eller hvad med nogle myrer, der stjæler bogstaverne i overskriften? (se http://kids.nationalgeographic.com/kids/stories/)

Hvis jeg selv skulle lave et site med nyheder, ville jeg umiddelbart finde det oplagt at lave et layout, der gav associationer til en AVIS. Altså logo som en avis osv - se hvad jeg mener her: http://www.nytimes.com/

Naturligvis med mere liv, smil og farver end på New York Times - så tænker både på nyheder og på børnenes verden.

Artiklernes indhold og længde er fine - men de er layoutet lige under hinanden og alle billeder er præcist lige store. Ikke særligt fængende - eneste "trøst" er, at sådan gør de andre sites også, når man googler "news for kids".

Så 2 stikord fra mig kunne være:

Mere sjov

Mere avis.

Good luck med sitet, hilsen Ulrik (far til 2)

Fra Gråsten
Tilmeldt 11. Oct 09
Indlæg ialt: 993
Fra  VeloMania Skrevet kl. 21:28

Hej Ulrik,

Tak for feedback. Jeg har netop hyret en freelancer til at ordne logoet, så jeg regner med at han har styr hvordan sådan et skal udføres.

Angående det med myrerne som stjæler overskriften, så er jeg bange for at det vil ødelægge siden lidt. Siden er heller ikke tiltænkt børn, men deres forældre. Vi har nogle planer med en anden side for børn, men vi skal lige have Kidznet og Kidznews op at køre stabilt først.

Angående "avis"-layoutet: Det lyder ikke som en helt dårlig ide, men vi prøver lige med dette layout. Heldigvis har vi ikke den store konkurrence på dette marked, så vi kan tillade os at eksperimentere lidt med det hele. Smile

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 22:13
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Morten Nielsen - Kidznet.dk:
Jeg har netop hyret en freelancer til at ordne logoet, så jeg regner med at han har styr hvordan sådan et skal udføres.

Jeg vil gøre mit bedste Wink

/allan

Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 1458
Fra  Kaffes Skrevet kl. 22:18
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

DesignYOU:

Morten Nielsen - Kidznet.dk:
Jeg har netop hyret en freelancer til at ordne logoet, så jeg regner med at han har styr hvordan sådan et skal udføres.

Jeg vil gøre mit bedste Wink

/allan

Godt valg!

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)