Jeg sad indtil klokken meget sent i går aftes og puslede med nogle designændringer til Kidznews.dk, og nu er jeg spændt på at høre jeres dom.
Det skal siges at vi mangler at få designet et logo, men den opgave smider jeg ud på AminoFreelancer senere.
Grunden til ændringen af designet, skal findes i det tidligere meget mørke farvevalg som ikke ligefrem signalerede at vi har med børn at gøre. Det skulle jeg mene at vi har nu, og derfor kunne det være dejligt med lidt feedback på designet
derfor kunne det være dejligt med lidt feedback på designet
Hej
Overordnet er det en fin side, god overskuelighed, dette bliver dog en smule ødelagt af farverne som er valgt den grønne (i toppen) går ikke så godt med den lyserøde og lilla, med et lidt andet farvevalg, vil den blive lang mere overskuelig.
Allan: Jeg forsøgte mig lidt med nogle forskellige farver i toppen, men jeg kunne ikke rigtigt finde noget som passede sammen. Derfor valgte jeg den grønne, for ligesom at signalere at siden ikke kun er om piger. Men har du et andet forslag til en farve i toppen?
Prøv evt. at udskifte den grønne farve foroven med den helt lyselilla, du bruger som kant andre steder. Jeg tror, det vil give den harmoni, der skal til.
Ellers ser det godt ud.
Dbh
Thomas
Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.
Prøv evt. at udskifte den grønne farve foroven med den helt lyselilla, du bruger som kant andre steder. Jeg tror, det vil give den harmoni, der skal til.
Ellers ser det godt ud.
Dbh
Thomas
Hej Thomas,
Jeg tror at jeg vil forsøge mig med Allans forslag. Men ellers tak for budet :)