Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på nyt design på Kidznews.dk

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Gråsten
Tilmeldt 11. Oct 09
Indlæg ialt: 993
Fra  VeloMania Skrevet kl. 09:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg sad indtil klokken meget sent i går aftes og puslede med nogle designændringer til Kidznews.dk, og nu er jeg spændt på at høre jeres dom.

Det skal siges at vi mangler at få designet et logo, men den opgave smider jeg ud på Amino Freelancer senere.

Grunden til ændringen af designet, skal findes i det tidligere meget mørke farvevalg som ikke ligefrem signalerede at vi har med børn at gøre. Det skulle jeg mene at vi har nu, og derfor kunne det være dejligt med lidt feedback på designet Smile

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:05

wow hvor fedt nyheds side , farever synes jeg også passer til børn

nyheds siden opbygning kunne jeg godt tænke mig til nogle af mine andre sider , bare andet farvevalg , så godt synes jeg det er.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 3. Jul 09
Indlæg ialt: 507
Skrevet kl. 10:33

Rigtig flot side, farverne passer perfekt og jeg er ikke stødt på nogle fejl, mens jeg surfede rundt på sitet.

Super ros herfra :D

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 11:01
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Morten Nielsen - Kidznet.dk:
derfor kunne det være dejligt med lidt feedback på designet

Hej

Overordnet er det en fin side, god overskuelighed, dette bliver dog en smule ødelagt af farverne som er valgt den grønne (i toppen) går ikke så godt med den lyserøde og lilla, med et lidt andet farvevalg, vil den blive lang mere overskuelig.

Overskrifterne i højre side bør fremhæves mere.

/allan

Fra Gråsten
Tilmeldt 11. Oct 09
Fra  VeloMania Skrevet kl. 12:17

Tak til alle for svar Smile

Allan: Jeg forsøgte mig lidt med nogle forskellige farver i toppen, men jeg kunne ikke rigtigt finde noget som passede sammen. Derfor valgte jeg den grønne, for ligesom at signalere at siden ikke kun er om piger. Men har du et andet forslag til en farve i toppen?

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 12:39
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Morten

Som tidligere nævnt er selve designet meget fint, mit bud (lavet på 10 min ) vil være noget ala dette:

Fra Gråsten
Tilmeldt 11. Oct 09
Fra  VeloMania Skrevet kl. 12:43

DesignYOU:

Hej Morten

Som tidligere nævnt er selve designet meget fint, mit bud (lavet på 10 min ) vil være noget ala dette:

Det ser sgu heller ikke for åndsvagt ud. Tror jeg prøver at ændre farverne når jeg har fået dyrket lidt motion. Mange tak Big Smile

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 12:47

Morten Nielsen - Kidznet.dk:
Det ser sgu heller ikke for åndsvagt ud. Tror jeg prøver at ændre farverne når jeg har fået dyrket lidt motion. Mange tak Big Smile

Phew nu giver du mig dårlig samvittighed *smil*

Ja prøv at leg lidt med farverne, den lilla du har brugt er ret svær at sætte sammen med lyse farver;)

/allan

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 12:56

Hej Morten,

Prøv evt. at udskifte den grønne farve foroven med den helt lyselilla, du bruger som kant andre steder. Jeg tror, det vil give den harmoni, der skal til.

Ellers ser det godt ud.

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Gråsten
Tilmeldt 11. Oct 09
Fra  VeloMania Skrevet kl. 14:31

Hej Morten,

Prøv evt. at udskifte den grønne farve foroven med den helt lyselilla, du bruger som kant andre steder. Jeg tror, det vil give den harmoni, der skal til.

Ellers ser det godt ud.

Dbh

Thomas

Hej Thomas,

Jeg tror at jeg vil forsøge mig med Allans forslag. Men ellers tak for budet :)

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)