Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til hjemmeside

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 27. Jan 10
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 20:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa folkens :-)

Jeg har længe drømt om en live webcam side. Den var dog også lige ved at gå i opfyldelse, indtil en her på siden tilbød at hjælpe mig med diverse ting, og at få siden i luften. Blev dog godt og grundig røvrendt :-( Har beholdt jo selvfølgelig de penge som jeg var så dum at overføre til ham, før hans opgaver var færdige. Nu står jeg tilbage med den software jeg har købt, og aner faktisk ikke hvad jeg skal gøre for at få softwaren ud på de domæner jeg har købt osv.

Den software jeg købte var pay per minut program. Kan dette laves om til at man køber en ydelse på eks. 10 min camshow? Se fx. sexlir.dk

Håber der er nogle mennesker derude der vil hjælpe lidt på vej..

Mange tak.

Mvh kenneth w.

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 20:26

Har du et link til softwaren, hvis det er kommercielt, så kan jeg lige kigge på det.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Tilmeldt 27. Jan 10
Skrevet kl. 20:56

Link? Jeg har det liggende her på min pc... :-)

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 21:30

kw2009:

Link? Jeg har det liggende her på min pc... :-)

Ja.... Men det må jo hedde et eller andet - medmindre du har fået lavet noget software specielt til dit site? Det er lidt svært for folk, at hjælpe dig hvis de ikke ved hvilket program det handler om - der er jo tonsvis af forskelligt software til at lave den slags sites med....

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Tilmeldt 22. Apr 10
Skrevet kl. 21:44

Noget helt andet er i øvrigt at jeg ikke mener der er nogle nemme/billige løsninger i forhold til den slags sites.... Hvis det skal løses ordentligt vil jeg helt klart anbefale dig at benytte et professionelt webbureau, som har lavet den slags før. Det vil koste rigtigt mange penge og det kan jeg forstå ikke lige er hvad du ønsker, særligt ikke med den oplevelse i baggagen.

Men du må desværre nok bare se det som ærgelige lærepenge - vi ser det jo gang på gang.... Folk får et skidebilligt tilbud herinde og får noget crap ud af det eller ligefrem bliver snydt..... Sur røv.... Men du må nok smide nogle penge efter konceptet - sorry.

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Tilmeldt 27. Jan 10
Skrevet kl. 21:54

Jeg købt siden ved noget der hedder uniq performer du kan tjekke det ud på

http://www.uniqperformer.com

Mvh. Kenneth W.

Tilmeldt 27. Jan 10
Skrevet kl. 22:12

Forstå mig ret. Jeg HAR allerede købt og downloadet hele hjemmesiden til min computer. Jeg HAR også allerede købt både et DK og et COM domæne til siden. Jeg ved bare ikke hvad det næste skridt er, da ham som i starten skulle stå for det røvrendte mig. Så jeg står og mangler en som kunne guide mig videre så jeg kan få sitet ud på nettet og op at køre.

Mvh. Kenneth W.

Tilmeldt 22. Apr 10
Skrevet kl. 22:18

kw2009:

Jeg købt siden ved noget der hedder uniq performer du kan tjekke det ud på

http://www.uniqperformer.com

Mvh. Kenneth W.

Ok.... Kender absolut intet til cam-software... Men har prøvet at kigge på det. Umiddelbart ser det jo ud til at være muligt - dog ikke med live-shows. Man kan gøre det med "båndede" shows....

Men hvis du sætter minutprisen for alle modeller til det samme kan du jo, i forbindelse med betalingsdelen, bare lave et produkt der hedder "10 minutters cam-show", som så svarer til det antal "credits" der skal til for ti minutter... Du kan for så vidt også gøre det med forskellige minutpriser på modellerne.... Det er jo bare at oprette et produkt i shop-delen for hver model/minutpris.

Så svaret må vel være: Ja det kan du godt.

Systemet fungerer jo tilsyneladende ved at kunden tanker credits ind på en konto, som så kan bruges til at se shows.... Så er det jo bare om at give kunden mulighed for at købe credits i portioner af en størrelse, der svarer til ti minutters show...

Vil du være med?

Tilmeldt 22. Apr 10
Skrevet kl. 22:25

kw2009:
Forstå mig ret. Jeg HAR allerede købt og downloadet hele hjemmesiden til min computer. Jeg HAR også allerede købt både et DK og et COM domæne til siden. Jeg ved bare ikke hvad det næste skridt er, da ham som i starten skulle stå for det røvrendte mig. Så jeg står og mangler en som kunne guide mig videre så jeg kan få sitet ud på nettet og op at køre.

Jamen det forstår jeg da ganske udemærket.... Men softwaren skal jo stadigvæk integreres med en betalingsløsning - hvilket godt kan være en større opgave, da PBS jo har nogle krav til de sites, der benytter deres betalingsløsninger.

Derudover er der sikkert også masser af andre hurdles, der skal klares..... Derfor er min anbefaling, at du finder et professionelt webbureau, der har erfaring med den type sites. For så er du sikker på det bliver gjort ordentligt og du er, ikke mindst, sikker på du ikke bliver røvrendt igen.

Vil du være med?

Tilmeldt 27. Jan 10
Skrevet kl. 22:58

Siden HAR jo været oppe "at køre" men da ham som røvrendte os hostede siden kan vi jo ikke længere "gå på" siden og pille rundt i admin delen. Så det vi egentlig mangler er vel bare en ny host/vært som vi kan smide siden op på... eller ???

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)