Hvor køber du dine varepartier på internettet idag? - Jeg kender bedst til her på Amino, QXL, DBA og Gul&Gratis - er der kommet nye og mere attraktive steder for sælgere og købere?
Vi har tidligere solgt en del på Qxl - og skal nu igang igen, men synes, det ser meget "dødt" ud på QXL?
Jeg kan se der har været tidligere tråde om emnet - men de er ikke helt nye mere.
De sidder du nævner er nok meget gode, især dba.dk har givet godt for os. - Qxl er som du selv nævner utrolig død, og især med hensyn til varepartier. Problemet med qxl (for os) er at der sidder mange mindre kræmmere mv. som ikke kan aftage de store partier vi har.
Hvis det er salg af varepartier så er den bedste løsning, uden tvivl, og løbe rundt på de kommende markeder og få skabt jer et netværk - Jeg formoder mange af jeres partier er velegnet på bl.a. kræmmermarkeder.
Du må også meget gerne kontakte mig, jeg kunne både hjælpe dig af med dine varer, men sikkert også sælge dig nogle spændende.
Hej det er da en fin side du har der. Jeg kan ikke rigtig vurdere om man også kan/bør sætte hele varepartier til salg der - jeg har nogle sådan i 200 - 5000 kr. klassen ???