Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Iværksættertilbud: Udarbejdelse af forretningsplan 500 kr. Sparringsdag 3.000 kr.

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Give
Tilmeldt 4. Nov 07
Indlæg ialt: 912
Skrevet kl. 22:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Aminoer,

Jeg har et super godt iværksættertilbud til alle som står og skal i gang med deres forretningsplan.

Jeg tilbyder, i samarbejde med kunden, at udarbejde forretningsplanen for den meget beskedne sum af 500 kr. ex. moms.

Opgaven udføres på følgende måde:

Jeg sender en email med en lang række relevante spørgsmål som du skal overveje og så vidt muligt svare på.

Jeg læser dine svar igennem og følger op med tillægsspørgsmål hvis der er punkter som jeg mener skal uddybes yderligere.

Jeg hjælper dig naturligvis også videre med de punkter som du finder vanskelige og i første omgang har svært ved at svare på.

Når vi sammen er kommet frem til indholdet af planen, sætter jeg det hele professionelt sammen og formulerer teksten i henhold til forventet standard for en forretningsplan.

Al kommunikation foregår på helt almindeligt "menneskesprog" og man behøver ikke at kunne hverken fagtekniske, regnskabstekniske eller ledelsetekniske begreber og udtryk.

 

Tilbudet gælder indtil d. 13. august 2010.

 

Det er også muligt at leje mig for en enkelt dag hvor jeg kommer ud til dig for at gå igennem din situation, uanset om du er i opstartsfasen, nystartet, etableret, i problemer, ønsker at ekspandere, søger gode råd om Nordisk samarbejde, ønsker en ekstern gennemgang af dine rutiner eller hvad du nu ellers måtte have af behov.

Aminoprisen for en "sparringsdag" ude hos dig er: 3.000 kr. ex. moms.

 

Jeg håber at du finder tilbudet attraktivt og ser meget frem til at høre fra dig.

Mvh

Lars Hyldegård

 

 

Fra Give
Tilmeldt 4. Nov 07
Indlæg ialt: 912
Skrevet kl. 11:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer alle,

Jeg smider lige den her tråd op 1 gang mere.

Hav en super god dag.

Mvh

Lars Hyldegård

Fra Brovst
Tilmeldt 20. Jan 09
Indlæg ialt: 425
Skrevet kl. 11:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Var det ikke bedre at spare de 500 vha. http://www.startvaekst.dk/Forretningsplan
Og bruge de 3000 på egentlig sparring.

Gør du dig i Email/telefon/blog svar? Evt. til hvilken pris.

Fra København Ø
Tilmeldt 8. Oct 09
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 11:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Dennis

 

Jeg er ikke selv en struktureret type, eller en tilhænger af en forretningsplan. Men jeg har i den senere tid set at mange har problemer med at forklarer let og forståeligt hvad det egentligt 100% er de kan gøre for dig mig og alle andre. Det er også vigtigt man altid er klar i spyttet med hvor man er, og vil hen. 

Jeg vil våge den påstand at hvis du ikke får skrevet dette ned, vil du aldrig have det "endegyldige" svar på din forretning. Det som bliver tilbudt her er fantastisk billigt, da han tager 500 kr for et arbejde som tager 5-10 timer, forstår ikke hvordan det kan løbe rundt, men hvis arbejdet er godt, ville jeg helt sikkert anbefale at man tager imod tilbudet og glemmer en dag på bakken med ungerne til næste måned :-)

 

Lidt nysgerrig omkring din signatur Dennis, hvad mener du med Email/Telefon/blog svar, kunne være jeg kendte nogen som beskæftiger sig med dette :-)

 

De bedste hilsener

 

Michael Plisskin Helmbæk

Fra Give
Tilmeldt 4. Nov 07
Indlæg ialt: 912
Skrevet kl. 12:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dennis,

Jo, du kan have helt ret i at det kunne være en god ide at spare de 500 kr. ved at gå ind på startvækst, men jeg har bare utroligt mange gange oplevet at folk begynder med skabelonen fra startvækst og så pludseligt går i stå fordi at de ikke har nogen der kan stille de "rigtige" spørgsmål som kan lede tankerne frem til en fornuftig konklusion og formulering.

Jeg gør mig egentlig i lige det som kunden ønsker at jeg skal gøre mig i Wink

Priser.:

Hjælp på Amino: Gratis

Svar på enkeltstående email: Gratis (der faktureres først hvis et decideret samarbejde indgås).

Svar på enkeltstående telefonopkald: Gratis (der faktureres først hvis et decideret samarbejde indgås).

Min timepris ligger fra 500 til 850 kr. i timen, alt afhængigt af opgavens karakter og varighed.

Hav en super god dag.

Mvh

Lars Hyldegård

 

Fra Give
Tilmeldt 4. Nov 07
Indlæg ialt: 912
Skrevet kl. 12:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael,

Tak for dit indlæg.

Et helt kort og konkret svar på din forundring over hvordan det kan løbe rundt: Det kan det IKKE Wink

Det her tilbud skal udelukkende ses som et "markedsføringstricks" og er derfor også tidsbegrænset.

Jeg har i en del år arbejdet i DK og Norge med ledelse indenfor industrien og de seneste 3 år drevet selvstændig virksomhed, som jeg solgte i maj 2010.

Efterfølgende har jeg stille og roligt startet Expand Consulting op pga. et ønske om, selvfølgelig at tjene penge, men også et ønske om at kunne bidrage med min store erfaring til andre iværksættere og selvstændige.

Med baggrund i ovenstående har jeg derfor brug for lidt markedsføring hvilket denne tråd så bla. skal ses som.

Mvh

Lars Hyldegård

Fra Give
Tilmeldt 4. Nov 07
Indlæg ialt: 912
Skrevet kl. 18:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Godaften Aminoer,

En sidste opper, af denne tråd, fra min side Smile

Hav en super aften.

Mvh

Lars Hyldegård

Fra Skodsborg
Tilmeldt 7. Mar 10
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 09:40
Hvor mange stjerner giver du? :

----------------------

men jeg har bare utroligt mange gange oplevet at folk begynder med skabelonen fra startvækst og så pludseligt går i stå fordi at de ikke har nogen der kan stille de "rigtige" spørgsmål som kan lede tankerne frem til en fornuftig konklusion og formulering.

-----------------------------

Det er lige beskrivelsen på mig, jeg har også udfyldt skabelonerne etc men er gået sukker kold
der er stor forskel på et excel regne ark og virkeligheden, men som en anden skriver er det en god idee at får

klaret tankerne  og have en basis plan. Jeg fik skabelonerne fra Start vækst , men manglede rigtig meget en at diskutere nogle af punkterne med, og der var konsulenten fra Startvækst ikke nok inde i ideen, så derfor tror jeg at Lars Huldegårds tilbud er udmærket og kan være en god sparring. 

jeg skriver til ham i en PM 

Fra Århus
Tilmeldt 11. May 10
Indlæg ialt: 85
Fra  Nextlevelmedia.dk Skrevet kl. 10:34
Hvor mange stjerner giver du? :

En tommelfinger op til Lars for et fantastisk tilbud.

Nextlevelmedia er dit full-service wordpress webbureau - Personlig og professionelt

Fra Give
Tilmeldt 4. Nov 07
Indlæg ialt: 912
Skrevet kl. 11:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej toogtoerfem,

Tak for din respons på mit tilbud og din PM.

Jeg kontakter dig i morgen for hvordan vi kommer videre med sagen. (skal en tur til Esbjerg nu).

Mvh

Lars Hyldegård

 

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)