Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

"Ligegyldige" links - Hvad er de værd?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 19:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej dejlige mennesker :)

Jeg fandt en hjemmeside hvor jeg prøvede at køre deres backlinks igennem, og har set at rigtig mange af deres backlinks faktisk stort set alle sammen, er placeret på links-"farme"

Altså er der lad os sige 10 blogge hvor HVERT blogindlæg handler om et eller andet de har oplevet, og i hver scenarie er der et link. Det kunne f.eks. være: "Idag da jeg var ude og gå tur med min hund fido. Der lagde den en hundelort lige midt på vejen - Heldigt jeg havde min Hunde lorte pose med" (Fed skrift er linket med ankertekst)

Kan det virkelig være rigtigt at det kan have god værdi? Hvad er risikoen med dette?

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 19:15

Blogs er ikke linksfarme.

Men en ordenlig blog med tilfredsstillende indhold er langt bedre end en sætning og link.

For mange links dagligt kan også skade.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 19:22

Lasse:

Blogs er ikke linksfarme.

Men en ordenlig blog med tilfredsstillende indhold er langt bedre end en sætning og link.

For mange links dagligt kan også skade.

Det var sat i gåseøjne! Nu tager jeg bare lige et eksempel:
xxxxxx

Hvor meget værdi er der i et link fra sådan en side?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:38

vis teksten er unik og alle sider ikke er ens og der  er nogle af dine søgeord på siden så er teksten god , 

en anden snak er vis folk finder siden er det ikke ligefrem noget folk vil klikke på, vis teksten er dårlige

man skal lave rigtigt mange links før det skader ,og  bare de  er gode unikke links  , gå efter det og tænk ikke på antal links med på gode unikke tekster

værdien af links er svær at sige med jo flere der klikker på det jo bedre er det

jo mere unik teksten er jo bedre er linket

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 19:43

Pagerank på www.medborger-i-danmark.dk er 4/10, så linket er godt, men teksten skal være god.
Det vil give langt bedre link værdi efter min mening.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)