Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fuck Iphone I go HTC

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Kære Aminoes

Jeg har et ønske og en ide om at lave en ny hjemmeside.
Jeg har lige fået en ny smartphone, én HTC desire - simpelthen fordi det er det eneste rigtige =)

jeg kunne godt tænke mig at lave et webside, som instruere i telefonen, og nye telefoner fra HTC og vurderer nye apps, som der hele tiden er nye af, på androids open source market.

jeg forstiller mig siden kan tjene på annoncer og affiliate som er placeret på sitet og i nyhedsbreve,og måske er det muligt at opnå nogle ressourcer fra HTC hvis sitet viser sig at have en stor promoterværdi.

jeg forstiller mig sitet lavet i wordpress.

skal det appelerer internationalt, eller ville det være tilstrækkeligt at lave en dansk side.

Vil det fungere, giv nogle inputs !!

DBH. Michael

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 16:31

Har du undersøgt markedet, om der er noget lignende allerede, som jeg vil undre mig over hvis der ikke var? 

Du kan lige meget hvordan markedet ser ud, lave sådan en side. Men jeg vil dog råde dig til at tjekke markedet først :-)

Fra Århus
Tilmeldt 18. Jan 10
Indlæg ialt: 481
Fra  Billigmagento.dk Skrevet kl. 17:32

Jeg synes det er en fin idé.

Hvis du har brug for hjælp med at sætte en wordpress side op med fedt design, må du endelig sige til.

Mvh. Frederik

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 18:12

Thomas De Oliveira:

Har du undersøgt markedet, om der er noget lignende allerede, som jeg vil undre mig over hvis der ikke var? 

Hej Thomas,

Så vidt jeg ved er der ingen side som den OP nævner kun på Dansk, der findes dog et Dansk Android forum.
Derudover et hav af udenlandske sider.

Fra Odense
Tilmeldt 5. Oct 05
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 19:41

Hej Michael

Jeg synes godt du kan prøve. Jeg var forelsket i min htc da jeg havde sådan en, og ville have elsket en dansk side hvor jeg kunne finde mere info og apps. Den kunne desværre ikke helt holde til livet i mine arbejdsbukser, så den er skiftet ud med en mere hårdfør mobil fra før smartphonenes tid... Men jeg skal uden tvivl have en htc igen en dag når jeg er færdig med at smadre mobiler :)

Så sæt du gerne igang, så skal jeg nok kigge forbi siden når den er færdig :)

/Rasmus

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:38

Mark MK:

Thomas De Oliveira:

Hej Thomas,

Så vidt jeg ved er der ingen side som den OP nævner kun på Dansk, der findes dog et Dansk Android forum.
Derudover et hav af udenlandske sider.

TV2 har en App til Iphone som de kalder "TV2BEEP" hvor de vurdere en masse forskellige apps - både gratis apps og apps der koster penge. Jeg har selv fundet nogle sjove apps der inde fra ;)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)