Efter at ha haft et firma til at lave adwordskampagner for mig i 4 måneder uden overskud, forsøger jeg igen igen med selv at få det til at lykkes. Jeg har lige købt Thomas Rosenstands Adwords Lex - lige er hvad jeg har brug for! Men - jeg løber allerede ind i problemer vedr. min struktur af kampagnen. Jeg sælger LED lys. De to(overvejende) grupper jeg sælger er LED pærer og LED lysbånd. Den indlysende struktur er for mig: 2 Kampagner: LED pærer og LED lysbånd. Problemet jeg har er, at mine kunder bruger søgeordene LED lys, LED belysning, led pærer, led spot og IKKE definerer fra starten, om det er 12V de har brug for eller 230V eller for den sag skyld, hvilken fatning de bruger. Dvs. at de kunder der faktisk ønsker 12V LED, risikerer med min struktur, at få vist min annonce for 230V LED. Det vil svare til, at man i Thomas Rosenstands eksempel har kunder, der ønsker sig en blender - men som kun søger ned ord som køkkenmaskiner. Eller kvinder der ønsker sig en lårkort nederdel, bruger søgeordet tøj. Er der nogen der kan guide mig i, hvordan det i mit tilfælde vil være bedst at opbygge strukturen? Med venlig hilsen Anja
|
Du skal da først og fremmest se på det ud fra hvad kunderne søger på. Hvis de ikke skiller 12V og 230V ad, skal du heller ikke gøre det.
Så må du lave en landingsside med fordele og ulemper ved de to produkter og guide kunderne lidt på ved til den relevante side