Hej kære med Aminoer! I CloudSprout laver vi et CMS/Webshop produkt, som vi drømmer om at få ligeså udbredt som f.eks. Wordpress og Joomla. Hvor de forskellige Open Source produkt, typisk er meget teknisk orienteret er CloudSprout rettet imod designere og visuelt anlagte. |
Rigtig mange som bare har en mindre Wordpress eller Joomla side, leger vist mest med one.com, surftown og lignende billige hostingudbydere.
Det er i hvert fald min erfaring fra mange af WP/Joomla kunderne i CSS-Outlet.com
Selv har jeg en server hos ActiveWebs, en hos vps.net og en hos linode.com, så jeg giver vel lige under 2.000 om måneden for hosting. Det er så ikke for et enkelt website, men for nogenlunde unlimited hosting af kunder, testservere, backupservere, legeservere, udviklings-sites...
For sådan en som mig, er det ufattelig vigtig at have frihed til at lave de ting jeg vil. Jeg gider ikke bruge tid på slås med et webhotel der ikke fatter at jeg skal bruge en løsning for 5 minutter siden og at en udvikler skal have en helt special adgang dertil.