Jeg har lavet en mulighed på mit site for at mine kunder kan evaluere de ting jeg sælger, men primært de professionel knivslibninger jeg udfører for dem, evalueringen virker upåklageligt. Tror måske bare jeg skal ha omformuleret mig i brevet til dem så flere udnytter evalueringsmuligheden. Er der nogen der kender en måde hvorpå man kan bibeholde evalueringen på eget site, og forøge troværdigheden så vil det i den grad være at foretrække. En karakter på 100 ud af 100 i gennemsnit på min professionel knivslibninger kan virke lidt overvældende, lidt lavere karaktere vil virke mere troværdigt, men at fingerere med karakterene "downgrade" dem er jo lige så slemt som den anden vej. Flere af mine kunder påstår ligefrem at jeg giver Danmarks bedste slibninger. Ligeledes mangler jeg en måde hvorpå jeg kan komme i kontakt med alle danske frisører, at kører rundt til dem enkeltvis i bil, giver kunder, men æder sig selv op i transport. Og en slibning af deres sakse holder i ca 1 år. så der går længe før de kommer retur. Findes der et alternativ til postdanmark, de er jo blevet afsindigt dyre, lidt modigt når man tænker på at der er konkurrenter der presser på alle steder fra. . Jeg håber der er nogle kvikke hoveder med nogle gode ideer. Mvh. Michael
![]() Mighty-sharp ● V/Michael Christensen ● Ålborgvej 588 ● 9760 ● Vrå Tlf. 98923027 ● Mob: 40314692 ● http://www.mighty-sharp.com ● mail ● mc@mighty-sharp.com ● Cvr. 31976537
|
Det kommer jo an på hvordan man gør det.... Når det, som hos dig, er med navn og firma på afsenderen af evalueringen tror jeg bestemt det er noget der giver goodwill.... Men hvis det foregår anonymt er jeg sikker på effekten er ret begrænset.... Et grelt eksempel er jo Just-Eat, hvor man sjovt nok skal lede længe for at finde et pizzeria, der ikke ligger med topkaraktérer.... Nu siger jeg ikke de gode pizza-mænd snyder med pointgivningen - men muligheden foreligger da og så god er den gennemsnitlige nr. 15 med ekstra ost altså heller ikke ;)
Pointen er at det handler om at udstråle ærlighed... og det gøres nu engang bedst ved rent faktisk at være åben ærlig.... Så køres det helt efter bogen og i øvrigt med verificérbare evalueringer tror jeg bestemt ikke det er til nogen skade, at de konsekvent ligger i den pæne ende af skalaen...