Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vedr. Evalueringer på site

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Vrå
Tilmeldt 20. Mar 09
Indlæg ialt: 50
Fra  Mighty-SHARP Skrevet kl. 11:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lavet en mulighed på mit site for at mine kunder kan evaluere de ting jeg sælger, men primært de professionel knivslibninger jeg udfører for dem, evalueringen virker upåklageligt. Tror måske bare jeg skal ha omformuleret mig i brevet til dem så flere udnytter evalueringsmuligheden.

Jeg er efterfølgende kommet til at tænke over om det virker troværdigt. Man har hørt om andre der har hældt ros i deres egen skål for egen vinding skyld.
Hvis det ikke er 100% troværdigt findes der så sider som man kan bruge som evaluering, sider hvor man kan bestemme hvem der skal evaluere, jeg har ikke nogen interesse i at folk der ikke har noget med mig at gøre, eller ikke har handlet med mig, bare kan gå ind og skrive en masse nonsens.

Er der nogen der kender en måde hvorpå man kan bibeholde evalueringen på eget site, og forøge troværdigheden så vil det i den grad være at foretrække.

En karakter på 100 ud af 100 i gennemsnit på min professionel knivslibninger kan virke lidt overvældende, lidt lavere karaktere vil virke mere troværdigt, men at fingerere med karakterene "downgrade" dem er jo lige så slemt som den anden vej.

Flere af mine kunder påstår ligefrem at jeg giver Danmarks bedste slibninger.

Det er super at mine kunder er 100% tilfredse. Jeg ville heller ikke tage mig betalt for noget jeg ikke selv havde det godt med. Så hellere tjene lidt mindre og sove godt om natten  :-).

Ligeledes mangler jeg en måde hvorpå jeg kan komme i kontakt med alle danske frisører, at kører rundt til dem enkeltvis i bil, giver kunder, men æder sig selv op i transport. Og en slibning af deres sakse holder i ca 1 år. så der går længe før de kommer retur. Findes der et alternativ til postdanmark, de er jo blevet  afsindigt dyre, lidt modigt når man tænker på at der er konkurrenter der presser på alle steder fra. .

Jeg håber der er nogle kvikke hoveder med nogle gode ideer.

Mvh. Michael

Mighty-sharp ● V/Michael Christensen ● Ålborgvej 588 ● 9760 ● Vrå
Tlf. 98923027 ● Mob: 40314692 ●
http://www.mighty-sharp.com ● mail ● mc@mighty-sharp.com  ● Cvr. 31976537

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 11:56

Det kommer jo an på hvordan man gør det.... Når det, som hos dig, er med navn og firma på afsenderen af evalueringen tror jeg bestemt det er noget der giver goodwill.... Men hvis det foregår anonymt er jeg sikker på effekten er ret begrænset.... Et grelt eksempel er jo Just-Eat, hvor man sjovt nok skal lede længe for at finde et pizzeria, der ikke ligger med topkaraktérer.... Nu siger jeg ikke de gode pizza-mænd snyder med pointgivningen - men muligheden foreligger da og  god er den gennemsnitlige nr. 15 med ekstra ost altså heller ikke ;)

Pointen er at det handler om at udstråle ærlighed... og det gøres nu engang bedst ved rent faktisk at være åben ærlig.... Så køres det helt efter bogen og i øvrigt med verificérbare evalueringer tror jeg bestemt ikke det er til nogen skade, at de konsekvent ligger i den pæne ende af skalaen...

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Tilmeldt 22. Apr 10
Skrevet kl. 11:58

Noget andet er at sitet godt kunne tåle en kærlig hånd.... Men det er jo en anden snak :)

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Fra Vrå
Tilmeldt 20. Mar 09
Fra  Mighty-SHARP Skrevet kl. 12:51

Jeg er klar over det.

Men jeg har ofret ret mange penge på at få lavet det der er, hvorefter jeg selv måtte sørge for at køre SEO på det.

Jeg havde brug for nogle der ikke kun omskrev det jeg selv forelagde, men kunne skyde ind med noget andet.

Jeg må tage den kamp senere, når der er kommet lidt mere valuta i kassen. Jeg sidder i den situation at jeg selv skal og vil skabe kvaliteten, jeg er utrolig pernippen med de ting jeg sælger og det jeg udfører. Jeg er nødt til at tage tingene ganske langsomt, jeg kan ikke sælge for 50.000 kr. knivslibninger natten over. Jeg skal ha rigtigt mange kunder igennem maskineriet. Heldigvis så forbliver dem jeg har som kunder hos mig så der er kun en vej frem. :-)

Jeg er håndværker og matematisk minded, det grafiske der halter jeg desværre en del efter. Sikkert fordi hos mig der skal ting funke 100% så kommer udseendet i anden række. Desværre er der rigtigt mange der kører den modsatte vej, hvilket i den grad forhøjer smidvæk mentaliteten.

Hilsen Michael

Tilmeldt 22. Apr 10
Skrevet kl. 17:27

Michael Christensen:
Jeg er håndværker og matematisk minded, det grafiske der halter jeg desværre en del efter. Sikkert fordi hos mig der skal ting funke 100% så kommer udseendet i anden række.

Det kan jeg bestemt godt følge dig i... Problemet er bare at når du driver en webshop så er håndværket og funktionaliteten i høj grad også det grafiske og teksten..... Men som du også er inde på koster det jo altsammen penge.... Penge givet ud på design og brugervenlighed er dog altid godt givet ud :)

Vil du være med?

Fra Vrå
Tilmeldt 20. Mar 09
Fra  Mighty-SHARP Skrevet kl. 19:03

jeg ved lige ved at se efter websitet for fama, syntes ikke rigtigt jeg kan finde det, var nysgerrig for at se hvad i kunne byde på, men i er svære at finde.

Selvom min side ikke er den kønneste i verden så findes som et af de øverste hits på en del søgninger, tweaker den konstant for at få den med på knivsliber også.

Jeg tror ikke jeg ville ha fundet siden uanset om jeg kendte navnet eller ej når den ikke bliver fundet som nummer et.

Bruger i fortrinsvis flash eller. det er jo SEO dødt :-)

Mvh. Michael

Tilmeldt 22. Apr 10
Skrevet kl. 12:25

Michael Christensen:
jeg ved lige ved at se efter websitet for fama, syntes ikke rigtigt jeg kan finde det, var nysgerrig for at se hvad i kunne byde på, men i er svære at finde.

Jeg har ikke fået sat et site op endnu.... Hvilket vel er lidt fjollet, når nu jeg kloger mig omkring andres sites ;)

Men det kommer - det er noteret og rykket op på min to do liste....

Michael Christensen:
Selvom min side ikke er den kønneste i verden så findes som et af de øverste hits på en del søgninger, tweaker den konstant for at få den med på knivsliber også.

Ja det er jo en balancegang.... Det nytter ikke noget at få en masse mennesker ind på sit site, hvis de ikke gør som man vil....og den omvendte situation er mindst lige så håbløs.

Det du skal tænke på er at i yderste konsekvens har du 5-10 sekunder til at fange en potentiel kundes opmærksomhed. Med andre ord er det fint du har en masse guf for søgemaskinerne og en masse teknisk information på dit site - men når man lander på dit site er det så det der sælger?

Vil du være med?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)