Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sitelinks i Google Adwords

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Vester Skerninge
Tilmeldt 12. Jun 08
Indlæg ialt: 514
Skrevet kl. 11:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Jeg har købt Adwords-LEX og den er simpelthen fantastisk. Jeg har ofte afprøvet Adwords, men har aldrig fået mig sat ordentlig ind i det, hvilket har resulteret i et stort tab hver gang.

Jeg er nu igang med en ny kampagne med hjælp fra Hr. Rosenstand og Adwords-LEX, og det kører kanon indtil videre - så til alle der ikke har haft den store succes med Adwords, Adwords-LEX er alle pengene værd!

Nå... Mit spørgsmål: Jeg vil gerne lave sitelinks til min adwords annonce. Jeg ved godt hvor man skal gøre det osv. Men når jeg taster ankerteksten samt destinations URL'en, så siger Google "Ugyldigt input". Google giver ingen forklaring på hvad de mener, og jeg har endnu ikke kunne finde nogen forklaring andre steder. Nogle der kan forklare mig hvad der sker??

Fra Vester Skerninge
Tilmeldt 12. Jun 08
Skrevet kl. 12:45

Er der slet ingen der har været ude for ovenstående før???

Fra København
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 639
Fra  White Shark Media Inc. Skrevet kl. 13:44

Du skal fjerne http:// i dine links.. Normalt gør Google dette automatisk, men de har ikke overført det til sitelinks input feltet. 

Vil du gerne have mere succes med AdWords? Download min gratis danske AdWords bog på 189 sider!

Fra Vester Skerninge
Tilmeldt 12. Jun 08
Skrevet kl. 13:51

Hej Andreas!

Tak for dit svar.

Det er desværre ikke der fejlen ligger. Hvis man ikke har fjernet http:// så får man fejlen "Ugyldig destinationswebadresse" - fejlen jeg får er "Ugyldigt input". Jeg vil gætte på at det er selve ankerteksten Google mener der er fejl på. Min ankertekst er "2 GB SD kort", jeg har prøvet med alle mulige forskellige både uden tal, uden mellemrum og uden store bogstaver.

Andre bud?

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 14:09

Hej TobiasB

Tak for de pæne ord om AdWords-LEX!

Jeg har aldrig set det fænomen, du beskriver. Kan du evt. tage screendumps af det og poste det her? Det lyder meget mystisk.

Fra København
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 639
Fra  White Shark Media Inc. Skrevet kl. 14:12

Umiddelbart kan det ikke være din ankertekst. 

Post dit link.. Det vil kaste lys over sagen. 

Vil du gerne have mere succes med AdWords? Download min gratis danske AdWords bog på 189 sider!

Fra Vester Skerninge
Tilmeldt 12. Jun 08
Skrevet kl. 14:16

Thomas Rosenstand:

Hej TobiasB

Tak for de pæne ord om AdWords-LEX!

Jeg har aldrig set det fænomen, du beskriver. Kan du evt. tage screendumps af det og poste det her? Det lyder meget mystisk.

Naturligvis:

Fra Vester Skerninge
Tilmeldt 12. Jun 08
Skrevet kl. 14:19
Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 14:24

Hej

Du indsætter linket, så det starter med "www", ikke? Jeg kan ikke genskabe dit problem ved at indsætte dine ord, så fejlen må ligge i adressen et sted.

Fra Vester Skerninge
Tilmeldt 12. Jun 08
Skrevet kl. 14:26

Thomas Rosenstand:

Hej

Du indsætter linket, så det starter med "www", ikke? Jeg kan ikke genskabe dit problem ved at indsætte dine ord, så fejlen må ligge i adressen et sted.

Jeg har prøvet både med og uden. Har desuden også forsøgt med flere browsere (IE, Chrome og firefox).

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)