Mærkeligt jeg så var den eneste der fik minus karma :-)
Skal jeg være ærlig, så så jeg slet ikke der var budt 10kr. Jeg abonnerer på Berings indlæg, så jeg så han citerede "50krs bud". Også derfor jeg ville lægge et symbolsk beløb ind på 300kr. Det er en god telefon, og så billigt fås den altså ikke andre steder.
Thomas, nu kan jeg forstå du lægger meget vægt på det. Jeg ville faktisk give dig 4 stjerner, men så stod teksten: god (el. lign), og det var den jo ikke. Ved 2 stjerner: Rimelig,.. Det var den jo heller ikke.. 1 stjerne, dårlig. Og det var den lidt. Det var ikke et seriøst bud i mine øjne. Det er min begrundelse. Ellers giver jeg gerne rundt med 5 stjerner, hvis jeg synes indlægget fortjener det Thomas.
Mærkeligt jeg så var den eneste der fik minus karma :-)
Du er også den eneste der går så usansynligt meget op i det. Hold nu k*** med de karma points - fik du ikke sponsoreret dit plus abonnement så du kunne se hvem der deler dem ud? Tag den da for f***** over PM så vi andre er fri for at høre på dit evindelige hyleri over de stjerner.
Hvis nogle er i tvivl, så sælges telefonerne uden moms /privat salg + fragt. Det er naturligvis også OK at afhente på min adresse i 2450 København SV..