Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart af netshop

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Vejle
Tilmeldt 9. Jan 08
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 21:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino`er.

Har brug for lidt inputs mht. opstart af en netshop.

Mine tanker/koncept går i retning af:

Billig opstart, gerne low budget/bonderøvs design, som selvfølgelig signalere billige priser dog med betalingssystem med kort.

Et næsten lig nul reklamebudget (mund til mund) samt bannere på ejendomme og andre sjove steder og streamers til mine biler samt arbejdstøj med reklamer.

Bedre service, der er åben i aftentimerne hvor også kunderne har fri.

Større personlighed, hvor kunderne for mere end forventet uden at gøre opmærksom på dette før de har købt en vare.

For at nævne nogle af tingende.

Må man have et link på siden der henviser direkte til konkurrenterne?

Håber på noget feedback godt som skidt.

Mvh

Jacob H

Fra Herning
Tilmeldt 28. Feb 09
Indlæg ialt: 613
Fra  Totalenergi Skrevet kl. 21:31

Hej Jacob,

Godt initativ!!!Yes

Jeg vil meget gerne hjælpe dihg i gang med din nye forretning!

Du er meget velkommen til at sende mig en mail på info@tk-datateam.dk. Du kan se hvad jeg kan tilbyde dig på min hjemmeside www.cetadesign.dk

Fortsat god aften

DBH

Morten Dal

Fra Vester Skerninge
Tilmeldt 12. Jun 08
Indlæg ialt: 514
Skrevet kl. 21:45

Jacob :

Et næsten lig nul reklamebudget (mund til mund) samt bannere på ejendomme og andre sjove steder og streamers til mine biler samt arbejdstøj med reklamer.

Du bør måske overveje at sætte dig ind i SEO, hvis du vil have "gratis" reklame. Offline reklame har meget lille effekt på noget du vil sælge online, det er i hvert fald en erfaring jeg har gjort mig. Desuden plejer Thorborg at sige noget lignende; Offline markedsføring giver ikke online salg.

Nu ved jeg selvfølgelig ikke præcis hvad det er du vil lave, men jeg tror det er gældende for langt de fleste brancher...

Fra Vester Skerninge
Tilmeldt 12. Jun 08
Indlæg ialt: 514
Skrevet kl. 21:49

Lige lidt mere... Prøv at tænk lidt over det... Hvor tit har du set en reklame på facaden af et hus, eller på en t-shirt og gået hjem på nettet og købt et produkt eller ydelse, pga. den påvirkning reklamen har haft på dig? Den form for reklame, mener jeg mere går ind under betegnelsen branding og har altså ikke nogen særlig stor værdig i f.eks. en mindre webshop.

Du bør virkelig tænke over det, i mine første projekter gik jeg også meget efter mund-til-mund metoden, men det virker altså bare ikke online.

Fra Vejle
Tilmeldt 9. Jan 08
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 22:11

Hej.

Tak for de hurtige besvarelser.

Hvor meget tid bør der gå inden man kan spore en succes?

Den med seo er jeg opmærksom på.

Må man henvise til konkurrenter?

Har forhandlinger igang med leverandøre og regner med at være klar til opstart om ca en mdr, er det urealistisk?

Bør man starte ud som privat eller bør man "putte" det ind i mit selskab med det samme?

Mvh Jacob

Tilmeldt 28. Nov 09
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 22:15

Jeg har skrevet i brev til dig som jeg håber at du vil besvare :)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)