Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Online opfyldning af paypal uden netbank?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 104
Fra  Krudtborgen - Fyrværkeri i Odense Skrevet kl. 20:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amioner!

Nu har jeg lige oprettet en PayPal konto, og for at kunne "fylde kontoen op", skal det tilsyneladende gøres via Netbank.

Så mit spørgsmål er, om det ikke skulle være muligt at indbetale direkte via Paypals egen hjemmeside?

Mvh.

Sebastian Kania

Krudtborgen sælger fyrværkeri i Odense.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15094
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:30
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

SebKania:

Nu har jeg lige oprettet en PayPal konto, og for at kunne "fylde kontoen op", skal det tilsyneladende gøres via Netbank.

Så mit spørgsmål er, om det ikke skulle være muligt at indbetale direkte via Paypals egen hjemmeside?

Hvorfor vil du fylde penge op på kontoen?

Du skulle da bare benytte dit kreditkort, hvis du endelig vil betale noget... Lang mere rentabelt og simpelt ;D

Fra Odense
Tilmeldt 24. Nov 09
Fra  Krudtborgen - Fyrværkeri i Odense Skrevet kl. 15:19

Fashion-Seller:

Hvorfor vil du fylde penge op på kontoen?

Du skulle da bare benytte dit kreditkort, hvis du endelig vil betale noget... Lang mere rentabelt og simpelt ;D

Jeg er enig - men problemet er, når forholdsvis nye hjemmesider kun benytter PayPal som betaling. ;-)

Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 211
Skrevet kl. 15:23

SebKania:

Jeg er enig - men problemet er, når forholdsvis nye hjemmesider kun benytter PayPal som betaling. ;-)

Paypal er jo netop en betalingsgateway, det er ikke meningen du skal have penge stående på din Paypal konto. Du kan netop bruge Paypal til at betale andre med Mastcard eller Visa.

I princippet har du kun penge stående hvis du selv har modtaget nogle penge fra andre via din Paypal konto.

Har du en android enhed der ikke er "Google" godkendt - se 1mobile.com som APK marked.

Fra Odense
Tilmeldt 24. Nov 09
Fra  Krudtborgen - Fyrværkeri i Odense Skrevet kl. 15:29

Von Vorre:

SebKania:

Paypal er jo netop en betalingsgateway, det er ikke meningen du skal have penge stående på din Paypal konto. Du kan netop bruge Paypal til at betale andre med Mastcard eller Visa.

I princippet har du kun penge stående hvis du selv har modtaget nogle penge fra andre via din Paypal konto.

Hold da op - du har ret.

Jeg har godt nok sovet da jeg ville bruge den hjemmeside, hvor jeg troede man skulle betale med PayPal Zip it!

Men så lærte jeg da også mere konkret hvordan man bruger PayPal - mange tak!

Fra København
Tilmeldt 15. Mar 10
Indlæg ialt: 428
Skrevet kl. 18:20

Jeg søgte efter Paypal, da jeg skal bruge det, men kom tilfældigvis ind på denne tråd.

Nogen der kan skære ovenstående ud i pap, for jeg tror, at jeg er i gang med at lave den samme bummert?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)