Hejsa. Hvad siger du til 50kr pr. stk? |
Casper
Du gemmer dem bare til der kommer en portostigning.
Alternativt finder vi ud af en byttehandel som vi begge er tilfredse med :)
Casper Du gemmer dem bare til der kommer en portostigning. Alternativt finder vi ud af en byttehandel som vi begge er tilfredse med :) |
Køb ren argan olie her
Nej tak til 50 kr. - vi skal en lidt længere op :-) Okay, det vil jeg så gøre hvis jeg ikke får et bedre bud Jan.. :) |
Når der tilsyneladende ikke kan gives regning på det, vil selv 50 kr. jo virke noget dyrt... Medmindre man personligt har behov for at sende de mange pakker... |
Elbutik - Salg af Fuga Stikkontakter m.v.
Du kan da ikke sende som erhverv, hvis modtager er privat?
De er da vel ikke forudbetalt? Så du returnerer dem da bare .. eller? |
Jo, for jeg har nu et firma. Det havde jeg ikke før. Så derfor sender jeg som erhverv :-) Jo, for de er købt som privat på posthuset.. Det er det som er problemet :( |
Mon ikke han blot mener, at han har oprettet en erhvervsaftale, hvorved han sender 5kg for ca. 64 kr. i stedet for 75 kr, hvorfor han jo meget gerne vil sælge dem for min. 64. kr. imens han vil undlade at fakturere beløbet (som angivet i indlægget)
Redigeret:
Du kan jo stadig bogføre det som porto-udgift så længe dit ApS er oprettet efter du købte disse labels. Eller uanset hvad må du jo kunne trække det fra i det overskud som din forretning har oparbejdet inden du fik registreret dit firma, og derved reducere den skat som du samtidig tidligere har betalt af dit overskud fra dit site ;) |
Dit indlæg kan misforstås, men bare lige for at pointere: du skal sende privatpakker til private modtagere og erhvervspakker til erhvervsadresser - også selv om du har et firma. Venlig hilsen |
Ja, lige præcis.. Det kunne jo være en som ikke var momsregistreret, men alligevel sendte pakker i den vægtklasse :) Der kan være noget om det du siger Ole, men jeg laver selv regnskabet, og kan slet ikke overskue at skulle til at redigere i det regnskab jeg lavede før mit firma. Så vil jeg hellere sælge dem :-) Hehe, det er jeg med på :-) Og altså jeg kan jo skrive en regning fra mit personlige navn (der er dog ingen moms, selvfølgelig), så de stadig kan bruges i firmaet.. Right? |
Derfor skal han jo stadig bruge en regning :)
Ja præcis. Det andet i dit indlæg, om at de kun kan sælges uden regning, lød lidt for suspekt ;) |