I forbindelse med et nyt lille projekt, mangler jeg personer som har lyst til at lave blogindlæg om golf.
Det kræver intet specielt af dig, blot du kan skrive om noget golf-relateret.
Hver måned bliver der så trukket lod om rabatkort til BilligeGolfbolde.dk.
Hvis du kunne tænke dig at skrive for os, så får du dit eget log-in, så du kan skrive lige når det passer dig. Det kræver ingen teknisk viden, det er lige til.
Hvis du kunne have lyst til at høre mere er du meget velkommen til at sende en mail til kontakt@tdomedia.dk, så kan vi snakkede videre omkring det.
Jeg tror nu også jeg vil give BZR ret. Der er massere, inklusiv jeg selv som spiller. Men jeg gider da ikke skrive noget på din blog. Jeg får jo intet ud af det. Du skulle måske hellere høre nogle fra de mange golf klubber om de gad. Så kunne de komme ind med noget reklame istedet
Jeg tror nu også jeg vil give BZR ret. Der er massere, inklusiv jeg selv som spiller. Men jeg gider da ikke skrive noget på din blog. Jeg får jo intet ud af det. Du skulle måske hellere høre nogle fra de mange golf klubber om de gad. Så kunne de komme ind med noget reklame istedet
Du får et rabatkort på 10% til billigegolfbolde.dk ;-)
Ingen siger jo at man skal skrive 10 artikler om ugen, derimod kan man skrive når man får lyst til det.
Nåh ja ok ;-) så er der da lidt. Men igen, forhør dig rundt omkring i de mange golf centre, jeg tror sagtens du kan finde nogle der gider skrive nogle gode artikler, selvfølgelig imod reklame.
Nåh ja ok ;-) så er der da lidt. Men igen, forhør dig rundt omkring i de mange golf centre, jeg tror sagtens du kan finde nogle der gider skrive nogle gode artikler, selvfølgelig imod reklame.
Held og lykke med det
Jeg har sendt mail ud. Jeg vil dog også høre om der var nogen Amino'er som havde lyst til at skrive, så kunne de jo evt. få et link op til deres hjemmeside.