Hej Aminoer Jeg har sidder og læst lidt tråde herinde og føler ikke jeg er blevet helt afklaret med valget af betalingssystem. Det er således at vi er ved at få bygget ny side til vores Dating koncept. Vi brugte før fribetaling og ønsker at skifte i takt med den nye side. Valget stå mellem Quickpay og Epay pga. Quickpay - fornuftig pris, men det er pop up vindue.. Hvilket jeg synes at forstå man ikke bør have. Epay - Koster det dobbelte, men muligheden for en integreret løsning er der - dog påpeger min udvikler at den integrerede løsning ikke så nemt kan gå hånd i hånd med de pæne og søgemaskinevenlige URL'er - Er dette korrekt? Og han foreslår derfor pop up - Så tænker jeg quickpay - fordi de koster det halve (hvis jeg alligevel skal have pop op vinduet) Mit spørgsmål er derfor er det lige meget om det er et popup vindue eller ej?? og hvorfor vælger flere af jer Epay - når de koster det mere? Jeg forestiller mig at "lykke løsningen" er integreret betalingssystem fra Epay - men ikke hvis det går ud over søgemaskineoptimeringen. |
Vores (ePays) løsninger starter fra DKK 99 pr. måned. Du kan vælge mellem vores Standard Betalingsvindue og/eller betalingsformular i eget layout i alle vores løsninger. Så det passer ikke, at vi er dobbelt så dyre som QuickPay J