Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lidt i vildrede vedr. valg af betalingssystem..

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 10. Aug 07
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 12:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg har sidder og læst lidt tråde herinde og føler ikke jeg er blevet helt afklaret med valget af betalingssystem. Det er således at vi er ved at få bygget ny side til vores Dating koncept. Vi brugte før fribetaling og ønsker at skifte i takt med den nye side.

Valget stå mellem Quickpay og Epay pga.

Quickpay - fornuftig pris, men det er pop up vindue.. Hvilket jeg synes at forstå man ikke bør have.

Epay - Koster det dobbelte, men muligheden for en integreret løsning er der - dog påpeger min udvikler at den integrerede løsning ikke så nemt kan gå hånd i hånd med de pæne og søgemaskinevenlige URL'er - Er dette korrekt?

Og han foreslår derfor pop up - Så tænker jeg quickpay - fordi de koster det halve (hvis jeg alligevel skal have pop op vinduet)

Mit spørgsmål er derfor er det lige meget om det er et popup vindue eller ej?? og hvorfor vælger flere af jer Epay - når de koster det mere?

Jeg forestiller mig at "lykke løsningen" er integreret betalingssystem fra Epay - men ikke hvis det går ud over søgemaskineoptimeringen.

Fra Aalborg
Tilmeldt 16. Jul 10
Indlæg ialt: 52
Fra  ePay A/S Skrevet kl. 08:11

Vores (ePays) løsninger starter fra DKK 99 pr. måned. Du kan vælge mellem vores Standard Betalingsvindue og/eller betalingsformular i eget layout i alle vores løsninger. Så det passer ikke, at vi er dobbelt så dyre som QuickPay J

Med venlig hilsen
Morten Lanng - ePay / Payment Solutions - www.ePay.dk

Fra Holeby
Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 08:44

Personligt som slutbruger, har jeg ikke noget imod at der er et popup vindue, det ser jeg mange steder jeg handler på nettet.

Jeg tror som sælger (på den anden side af disken) tænker man for meget på hvordan og hvorledes det kunne være fedt osv. men jeg tror det er vigtigt at man kigger med øjne fra den side nemlig som køberen. Og som køber har jeg personligt ikke noget imod et betalings popup - og mht. popup blokkere tror jeg ikke det er så udbredt blandt alm brugere, da jeg til daglig har kontakt til mange slutbrugere i mit firma og det er yderst sjældent jeg ser dem bruge popup blokkere. Det er nok mere folk der til daglig arbejder med it der bliver træt af popups :)

Bare en tanke :)

Glæder mig til at se jeres webside 

Fra København
Tilmeldt 10. Aug 07
Skrevet kl. 08:46

Hej Morten

Beklager jeg ikke formulerede mig ordentligt - Jeg er nødt til at have jeres Epay pro - hvis jeg skal have de samme kort..

Nu er spørgsmålet ikke rigtig prisen, men mere om det skal være integreret eller pop up løsningen. Det er der vildrede er for os

Men tak for din rettelse

Fra København
Tilmeldt 10. Aug 07
Skrevet kl. 08:54

Hej Peter

Tak for din respons - du har uden tvivl ret i at man bør se det fra den rigtige side af e-disken ellers kan det være godt det samme.

Hele dette emne omkring betalingssystem og pop ups osv. er efterhånden bare et ret diskuteret emne og jeg synes virkelig, der er delte meninger. Jeg forventer ikke der er en facitliste på alt, men der sidder sikkert nogen derude, der har testet om det ene virker bedre end det andet.

Fra Greve
Tilmeldt 21. Sep 09
Indlæg ialt: 553
Fra  dymagic Skrevet kl. 10:57

Kasper Schademan:

Hele dette emne omkring betalingssystem og pop ups osv. er efterhånden bare et ret diskuteret emne og jeg synes virkelig, der er delte meninger. Jeg forventer ikke der er en facitliste på alt, men der sidder sikkert nogen derude, der har testet om det ene virker bedre end det andet.

Hvis I selv skal lave hele systemet, så bør det sagtens kunne laves uden at blive fanget i en popup-blocker.

(og nu bliver det lidt teknisk :))

Det skal blot være en handling (= et klik på en knap) fra brugeren, der åbner popup'en. Det skal således ikke ske onLoad fra en ny side.

Man kan også bruge tricks som at åbne et vindue i Javascript (window.open) i form'ens onsubmit eller knappens onclick (test med forskellige browsere og popup-blockere) - så har man mulighed for at sætte størrelsen og navnet på vinduet.  Form'en skal så have target = navnet på det vindue, man lige har åbnet.

Fra Århus C
Tilmeldt 16. Oct 09
Indlæg ialt: 155
Skrevet kl. 11:04

Kasper Schademan:

Hej Aminoer

Jeg har sidder og læst lidt tråde herinde og føler ikke jeg er blevet helt afklaret med valget af betalingssystem. Det er således at vi er ved at få bygget ny side til vores Dating koncept. Vi brugte før fribetaling og ønsker at skifte i takt med den nye side.

Sejt koncept :)  har dog ikke set folk med de armbånd på endnu!

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Jul 08
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 11:15

Prøv at kigge på Wannafind's løsning, de er billige og hos dem kan du integrere betalingssiden.

Det med SEO venlige url'er er noget vrøvl. I skal jo ikke have indekseret jeres checkout, den skal bare lukkes af med robots.txt

Fra København
Tilmeldt 10. Aug 07
Skrevet kl. 18:23

Hej Folkens

Tusind tak for tilbagemeldingerne - De har alle hjulpet med at få det hele på plads i denne betalingsjungle

God weekend til jer alle

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)