Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tips til at tjene penge penge på Facebook og Twitter

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Aug 05
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 16:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 3 person

Normal 0 21 false false false DA X-NONE X-NONE

Hvordan tjener man penge på sociale medier som Facebook, Twitter, Linkedin, Blogs osv.?

Det er der mange bud på.

Nedenfor finder du et link som giver dig super gode og minsandten helt GRATIS videoklip og værktøjer til hvordan du, på en meget effektiv måde, kan markedsføre dig, dit firma eller dit produkt.

Det er fra en af USA mest respekterede eksperter indenfor marketing via Sociale Medier.

De gratis info videoer er meget lærerige og du får tonsvis af gode tips. Blandt andet lærer du om hvilke sider der virker, og hvilke sider du spilder din tid på.

De sælger godt nok også et kursus - men det kan du jo selv beslutte om du vil købe eller ej. Der er masse værdi i disse gratis videoklip. Det eneste du skal gøre for at få disse gratis videoer er at tilmelde dig med en email adresse.

Hvis det er noget du kan bruge, så download videoklippene og kig dem igennem flere gange. For de bliver vist snart taget af websiden igen.

Klik her for at se videoerne.

Tilmeldt 14. Jul 08
Indlæg ialt: 1013
Skrevet kl. 17:00
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 17:09

Så herligt med et klassisk affiliatelink - "You can get access to my super secret bla bla bla" - så helt gratis er det videoer jo ikke. Det behøver de nu heller ikke at være - men ville nu være federe hvis ham Kloge Åge i pitch-videoen rent faktisk delte noget i den første video, så man får lyst til at give ham sin email-adresse, så han kan spamme mig ihjel, indtil jeg endda overgiver mig og betaler for hans "Super, super secrets" - og du dermed kan hente en affiliate-bonus hjem.

Mit spørgsmål er såmænd til dig - er videoerne pengene værd? Har du afprøvet disse super secrets i praksis, inden du hookede op som affiliate?

Lasse

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 1460
Fra  N/A Skrevet kl. 17:10

skriver lige for at gemme tråden .- tak

.

Tilmeldt 17. Aug 05
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 17:22

Condemnation without investigation is the height of ignorance [Einstein]

Citat fra din egen signatur.

Ja- det er gode videoer - men det vil jeg lade andre vurdere.

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 20:29
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ja, det man kaster ud, kommer som regel tilbage... haha! Touché !

MEN, min kommentar skyldes, at jeg dagligt får alle mulige ting, hvor en har alle svarene - de hemmelige svar - og det koster altid gratis - ja, altså indtil man så har set en eller to videoer, hvor der bliver snakket meget, men uden man egentlig er blevet klogere. Klogere det bliver man så, hvis man køber adgang til de næste videoer eller den næste information (og indtil man har gjort det, bliver man DAGLIGT mindet om at gøre det, eftersom man i første omgang jo gav sin email adresse for netop at se den gratis super secret video.

Det var federe at få links og anbefalinger til noget som folk rent faktisk synes har en effekt, redskaber som virker - og så vil jeg hjertens gerne give min email-adresse - og vil osse gerne betale for det. Der bare så 17 millioner affiliatelinks til alt muligt crap, som folk - der linker - ikke selv har nogen personlige erfaringer med.

Så - jeg har lavet investigation - derfor min condemnation - og lige det link som er trådstarter er simpelthen for tyndt et grundlag. Har set mange federe videoer, hvor man får lyst til at gå videre til næste skridt, simpelthen fordi man er så skide nysgerrig!

Lasse Burholt

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2189
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 12:34
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Mine hjemmesider: Fodboldtøj -  Tryk på t-shirts

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)