Jeg har startet Danmarks første specialbutik med sko til folk, der går til zumba. Det startede den 1. juni som en webshop, og i fredags åbnede jeg også en fysisk forretning. Og jeg skulle hilse og sige, at det går LANGT over forventning! Men - det stod skisme ikke skrevet i stjernerne, at jeg skulle blive "first moover" inden for fitness-området! Derfor har jeg brug for en klog og erfaren person - en mentor - der kan hjælpe mig og min virksomhed til at vækste på en god måde. For det KOMMER til at gå stærkt, og selv om jeg både trækker på advokat, revisor og det lokale Væksthus med flere, har jeg brug for at kunne sparre med en person, der selv har erfaring med at stå med "fingrene i suppen". Problemet er, at jeg ikke mere specifikt ved, hvilken type mentor jeg skal lede efter. Eller hvor jeg skal lede for den sags skyld. Nogen, der har nogle gode ideer?? |
Selv er jeg medlem af det profesionelle netværk JCI (Junior Chamber International) der har lokal afdelinger i de fleste større danske byer. I Københavnsområdet har vi blandt andet et program der hedder "Mentor match Mentee" hvor jeg har blandt andet selv har fået en mentor (en tidligere administrerende direktør i en IT konsulent virksomhed).
Se også hjemmesiden her (der dog ikke er så overskuelig): http://www.mmm-jci.dk/
Hvis du holder til i Kbh området så skal du være velkommen til at besøge min lokal afdeling JCI Wonderful Copenhagen