Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Et simpekt Wordpress-spørgsmål

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 16. May 10
Indlæg ialt: 72
Fra  Origo Web Design Skrevet kl. 21:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan gøres med margin. F.eks:

p {
margin-bottom: 20px;

Fra Brøndby
Tilmeldt 24. Oct 07
Indlæg ialt: 101
Fra  Codepoint Skrevet kl. 21:40

Du skal også være velkommen til at smide mig en PM hvis du har nogle spørgsmål omkring WP.. :)

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 09:40

FleksLOG:
Det jeg mener er Hvis jeg laver afstand mellem 2 afsnit så er der ingen afstand når jeg udgiver siden...

Oh.... Jamen det kan du som sagt ordne med margin.... Problemet er at WP stripper visse tags, når du opretter/redigerer en post - i det her tilfælde er problemet eksempelvis at man ikke kan tilføje <br />....

Men der findes et plugin, der forhindrer WP i at gøre dette.... du kan finde det her: http://wordpress.org/extend/plugins/tinymce-advanced/

I indstillingerne for plugin'et er der så en mulighed der hedder "Stop removing the <p> and <br /> tags when saving and show them in the HTML editor" - der sætter du et hak i boksen....og du kan manuelt smide linjeskift ind i dine poster ;)

Fordelen ved det er at du kan bestemme afstanden mellem afsnit for hver enkelt post, istedet for at gøre det centralt fra dit stylesheet.... Ulempen er så at du skal styre afstanden for hver enkelt post ;)

Men prøv at tjekke det plugin ud.... Det giver nogle fede muligheder for at redigere i dine posts, som en standart WP-installation altså ikke har...

P.S. Du behøver ikke indsætte specielle tags eller noget.... Hvis du bare bruger den almindelige tekst-editor i WP (og har indstillet plugin'et) så klarer den det selv, hvis du laver linjeskift ved at trykke return.... Den beholder også formateringen, hvis du copy/paster en tekst ind i editoren.... Så det korte af det lange er at det plugin er svaret på dit spørgsmål :)

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)