Hvis jeg laver en hjemmeside i Wordpress, kan jeg så administrere denne side fra enhver computer eller skal det ske fra den computer, som jeg har downloaded Wordpress på?
ALLE computere :) Så længe der er internet :) Du kan sågar hente nye plugins & designs fra wordpress.org og uploade themes som er pakekt i en zip fil :)
Når du installerer wordpress.org (ikke wordpress.com) så skal du også leje et "web hotel" (jeg anbefaler Hostgator.com) for å legge din side der ind. Så vil den ligge på en server som gør til du vil have mulighed for at administrere den fra en hvilke som heldst computer.
Jeg har lige skrevet en post om de plugin du skal bruge for at blive synlig på søgemaskinene. Lykke til:-)
Jeg bryder lige ind med endnu et simpelt spørgsmål..
Hvordan får jeg linieafstand i de tekster jeg sætter ind ? Uanset om jeg vælger at kopiere en word tekst ind eller selv skriver en tekst så forsvinder alle linieafstande.
Hvordan får jeg linieafstand i de tekster jeg sætter ind ?
Du kan styre det i dit stylesheet med : line-height
Jeg kan godt finde linien hvor jeg kan ændre line-height, men det er jo linieafstanden... Det jeg mener er Hvis jeg laver afstand mellem 2 afsnit så er der ingen afstand når jeg udgiver siden...