Jeg har lavet lidt hurtig research på "iTouch" og registrerede varemærker for det udtryk. I Danmark har Logictech faktisk en registrering for "iTouch" i klasse 9, som du kan se hvad omfatter her.
Baseret på den beskrivelse er det ikke min vurdering, at itouchmobil.dk vil krænke Logitechs ret til "iTouch" medmindre du sælger/omtaler produkter indenfor beskrivelsen i klasse 9, hvilket ikke lyder sandsynligt. Logictechs registrering:
Derudover er der en række registrerede EU-varemærker med betegnelsen "iTouch". Hvis indehaverne har registreret deres varemærker for lignende produkter/tjenesteydelser, som du sælger/omtaler på din side og "itouchmobil" kan forveksles med deres varemærker, kan de kræve domænet overdraget til sig.
Men overall ser jeg ikke den risiko som stor.
Jeg har Googlet "iTouch" uden at kunne se hvad det præcist er. Er iTouch et eksisterende Apple produkt?
Jeg har lavet lidt hurtig research på "iTouch" og registrerede varemærker for det udtryk. I Danmark har Logictech faktisk en registrering for "iTouch" i klasse 9, som du kan se hvad omfatter her.
Kan jeg huske jeg lagde mærke til på mit helt gamle Logitech tastatur, da den havde en knap, som hed: iTouch.
Apple har ikke et produkt som hedder iTouch. Det hedder iPod Touch.