Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på min nye side

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Kirkendrup
Tilmeldt 29. May 09
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 10:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa alle sammen

Jeg har oprettet en helt ny hjemmeside, og vil meget gerne høre jeres meninger om: design, opsætning, brugervenlighed osv, osv. Men i skal lige have i mente at den stadig er i opstartsfasen, jeg er ikke færdig endnu. Det er også derfor at jeg har valgt at skrive her på amino, så jeg kan nå at få nogle af jeres guldkorn med. :-)

Fortsat rigtig god sommer. 

Tilmeldt 3. Jul 09
Indlæg ialt: 507
Skrevet kl. 10:53

Hej

Du mangler lige et link til siden

Fra Kirkendrup
Tilmeldt 29. May 09
Skrevet kl. 10:54

Sorry, det smuttede lige i farten.

www.rjsikring.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:33

Imellem menuen links og teksten blander mine øjne samme da jeg er ordblind, da der er så lidt tekste på forsiden burde mine øjne ikke blive forvirret, men er ikke afgrænset punkter imellem links og teksten på siden, lidt ændringer i farven eller en streg kunne hjælpe min øjne

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 16:31

1. I Firefox og Chrome er siden bredere end dit banner. Det betyder at der er 40px hvid til højre for banneret, og det ser ikke så godt ud.

2. Den grå farve i dit banner er lysere end din baggrundsfarve. Ret din baggrundsfarve til #424242 for at løse det.

3. Det kunne være en god idé at få noget farve på dine Køb nu-knapper, så de bliver mere indbydende. Det kunne meget vel øge din konvertering.

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 16:51

Det bliver lige et drive-by feedback....

Mit råd er du får en designer/webudvikler til at rette din side til.... Det er ikke billigt - ihvertfald ikke hvis det skal laves ordentligt... Men det vil være de bedste penge, du har givet ud.

Kort sagt er det ganske enkelt tydeligt, at sitet er lavet af en amatør.... Med andre ord er det ikke et signal, man ønsker at sende, hvis man gerne vil have folk til at smide 5k efter en harddiskoptager.... Og med andre (og mere håndgribelige ord) igen.... får du en designer, der ved hvad han/hun laver, til at fikse dit site, kan du uden problemer mangedoble din konverteringsrate....

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Fra Kirkendrup
Tilmeldt 29. May 09
Skrevet kl. 18:55

Hejsa

Tak for rådene indtil videre, det er helt sikkert noget som jeg vil se på.

Fra København
Tilmeldt 10. Aug 07
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 19:23

Hej RJ

Du skal have skabt noget mere luft imellem teksten og menuerne i siderne.

Derudover er der væsentlige ting, som navigationsmenuens opbygning, manglende produktvisninger osv., som du bare ikke har lyst til at gå fejl i - Så jeg ville smide lidt penge efter e-pusher og få en del inspiration til arbejdet hvis jeg var i dine sko..

Der er et par gode kapitler om design, brugervenlighed og tryghed - du ville få rigtig meget ud af at læse

God fornøjelse med arbejdet Smile

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)