Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Flot linkkatalog sælges - Få emails til dine nyhedsbreve

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 20:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Kjaerbo:
Der ser umiddelbart ud til at være under 60 links i databasen. Så jeg går ud fra at den kun har været online i et par måneder?

Den har været online siden november-december sidste år 2009. Lige nu er der 58 godkendte links som er synlige i kataloget. I alt er der 622 tilmeldinger, så der er 564 links der mangler godkendelse. Det er lang tid siden jeg mistede interessen for projektet, så derfor er antallet af ikke-kontrollerede links bare vokset.

Det nuværende synlige indhold (beskrivelser af de forskellige godkendte websites) bliver overført ved salg, men emails til de 58 godkendte links samt email-adresserne/beskrivelserne til de 564 ikke-godkendte links vil IKKE blive overført pga. manglende accept fra bruger.

Kjaerbo:
Skal man manuelt tage screenshots og indsætte dem? - Kan  du uploade nogle billeder fra administrationen?

Det er pt. en manuel proces. Man skal manuelt tage screenshots, man skal uploade dem med FTP og skrive stien i databasen, MEN - havde jeg haft lysten til at arbejde videre med projektet, havde jeg uden tvivl tilmeldt mig en service der automastik viser screenshots. Det kunne være www.shrinktheweb.com.

Kjaerbo:

Ser du anvender Google Analytics til statistik og også har indsat adsense reklamer. Hvor mange unikke besøgende viser Analytics for de sidste 30 dage, og hvad har indtægten på adsense været i den periode?

Jeg har slettet min analytics profil for websitet, men som nævnt tidligere i tråden og som det fremgår af mit interne statistikprogram, så er der omkring 1-10 besøgende om dagen. Jeg kan se at næsten alt trafik kommer fra henvisningswebsider der handler om netop linkkataloger, derfor er der en stor del af de besøgende der tilføjer deres link (og sandsynligvis endnu flere hvis ansøgningskravene er mere lempelige). Af samme grund er der stort set ingen der har interesse for mine Adsense-blokke. Med andre ord - indtjeningen er ikke nævneværdig.

Fra Randers SØ
Tilmeldt 26. Sep 08
Indlæg ialt: 420
Fra  Proteininfo.dk Tonerland.dk Skrevet kl. 20:59

bud 700kr.

Fra Herning
Tilmeldt 28. Feb 09
Indlæg ialt: 613
Fra  Totalenergi Skrevet kl. 10:24

bud på kr. 800

Tilmeldt 19. Dec 09
Skrevet kl. 16:59

800 kr. noteret, her hvor der er mindre end 24 timer tilbage.

Skulle der være yderligere spørgsmål i forbindelse med websitet, så tøv ikke.

Tilmeldt 19. Dec 09
Skrevet kl. 10:38

Så er der under 1½ time tilbage af auktionen.

Som det ser ud nu går kataloget til 800 kr.

Fra København
Tilmeldt 5. Aug 08
Indlæg ialt: 314
Fra  MYCOMFORT ApS Skrevet kl. 10:41

Pholst:

Så er der under 1½ time tilbage af auktionen.

Som det ser ud nu går kataloget til 800 kr.

Jeg byder 900 kroner.

Fra København
Tilmeldt 6. May 07
Indlæg ialt: 648
Fra  Webbureauet ComboWeb ApS Skrevet kl. 11:51

Jeg hoppede fra, da du skrev, at de tilføjede (men ej godkendte) websites ikke følger med. Deres tid har været brugt forgæves og man kan ikke regne med en ny tilmelding herfra.

Tilmeldt 19. Dec 09
Skrevet kl. 11:53

Martin Hegelund Møller:

Jeg hoppede fra, da du skrev, at de tilføjede (men ej godkendte) websites ikke følger med. Deres tid har været brugt forgæves og man kan ikke regne med en ny tilmelding herfra.

Men problemet er lidt, at jeg ikke har deres accept for videresalg af personlige oplysninger.

Fra København
Tilmeldt 5. Aug 08
Indlæg ialt: 314
Fra  MYCOMFORT ApS Skrevet kl. 11:55

Wops, så vil jeg gerne trække mit bud tilbage. Troede de afventende var med i prisen.

Tilmeldt 7. Jan 06
Indlæg ialt: 234
Skrevet kl. 11:57

Martin Hegelund Møller:
Jeg hoppede fra, da du skrev, at de tilføjede (men ej godkendte) websites ikke følger med.

Samme her :-)

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)