Den har været online siden november-december sidste år 2009. Lige nu er der 58 godkendte links som er synlige i kataloget. I alt er der 622 tilmeldinger, så der er 564 links der mangler godkendelse. Det er lang tid siden jeg mistede interessen for projektet, så derfor er antallet af ikke-kontrollerede links bare vokset. Det nuværende synlige indhold (beskrivelser af de forskellige godkendte websites) bliver overført ved salg, men emails til de 58 godkendte links samt email-adresserne/beskrivelserne til de 564 ikke-godkendte links vil IKKE blive overført pga. manglende accept fra bruger.
Det er pt. en manuel proces. Man skal manuelt tage screenshots, man skal uploade dem med FTP og skrive stien i databasen, MEN - havde jeg haft lysten til at arbejde videre med projektet, havde jeg uden tvivl tilmeldt mig en service der automastik viser screenshots. Det kunne være www.shrinktheweb.com.
Jeg har slettet min analytics profil for websitet, men som nævnt tidligere i tråden og som det fremgår af mit interne statistikprogram, så er der omkring 1-10 besøgende om dagen. Jeg kan se at næsten alt trafik kommer fra henvisningswebsider der handler om netop linkkataloger, derfor er der en stor del af de besøgende der tilføjer deres link (og sandsynligvis endnu flere hvis ansøgningskravene er mere lempelige). Af samme grund er der stort set ingen der har interesse for mine Adsense-blokke. Med andre ord - indtjeningen er ikke nævneværdig. |
bud 700kr.