Hej Amino'er. Jeg var en af dem der tilbage i 2009 hoppede med på linkkatalog bølgen. Derfor lavede jeg et linkkatalog, der skulle skille sig ud fra mængden og være et mere eksklusivt af slagsen. Egentlig er jeg meget tilfreds med resultatet, som du kan set her: Se linkkatalog. Jeg har dog mistet lysten til fortsat at drive kataloget. Jeg er blevet træt af at skulle læse beskrivelser igennem, afvise/godkende links og tage screenshots af disse. Jeg vil hellere bruge min tid andetsteds. Linkkataloget blev udarbejdet med henblik på at skabe et af de bedste linkkataloger i Danmark, og senere med formål at skaffe email-adresser til markedsføring i nyhedsbreve. I princippet kunne jeg holde det kørende selv, men jeg har ikke noget at sælge, så for mig er disse adresser værdiløse. I håb om at andre kan drage nytte af det potentiale websitet har, bliver det derfor sat på AUKTION. Og så lidt om selve linkkataloget. Jeg har selv lavet det helt fra bunden, så der faktisk mange timers arbejde bag. Det er lavet i PHP og bygger på en MySQL-database. Der er et administrationspanel tilknyttet siden, hvor man kan afvise, delvis afvise eller godkende links og det er muligt at se navn, email, ip. Det er desuden muligt at ip-banne besøgende og at svare på diverse henvendelser i dette admin-panel, ligesom der er relevante links til Google analytics, Adsense, MySQL-databasen mm. Administrationen er dog ikke fuldt integreret på websitet, hvorfor man delvis skal bruge MySQL-databasen til at administrere indholdet. På websitet er der i øvrigt tilknyttet en wordpress-blog. Der er gennemsnitlig 1-2 tilmeldinger om dagen. Dette kan dog sagtens forbedres ved at reklamere lidt for kataloget, eller at lempe på tilmeldingskravene. Jeg har en fornemmelse af, at mange hopper fra, når de skal skrive omkring 1000 anslag om deres website. Er du interesseret i at få nemme emails til din markedsføring (med ansøgerens accept af betingelser), så kan dette linkkatalog være en god løsning for dig. Bemærk at du får alle rettigheder til systemet, kodning, design og domæne. Du kan gøre hvad du vil med det, f.eks bare anvende designet til et andet projekt, hvis dette skulle være aktuelt. Med i handlen er dog IKKE nuværende emails fra tilmeldinger og ansøgninger. Den der byder højest får overdraget php-filerne, database-strukturen samt domæne-navnet umiddelbart efter auktionen slutter søndag 25/7 kl. 12.00. Startbud: 500 kr.
|
Jeg skyder sagerne igang med et bud på 500 kr. :-)