Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Super godt domænenavn sælges!

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Haslev
Tilmeldt 16. Feb 09
Indlæg ialt: 582
Fra  DirectHost Skrevet kl. 19:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Hej Aminoer.

Min partner og jeg har overvejet at sælge domænet AionDanmark.dk, som er tiltænkt et dansk Aion community.

Vi har tidligere haft sitet oppe at køre, med ca. 600 medlemmer.

Jeg mener at have en masse grafisk materiale der kan indgå i handlen.

Der er rig mulighed for at tjene lidt på reklamer på sitet - det er afprøvet.

Domænet er generelt rigtig godt ift. de keywords der er i domænenavnet, og så er der bunker af indgående links, og det ranker rigtig godt i google på trods af at der ikke har været noget indhold på i lang tid, så med den rette SEO optimering kan det ikke gå helt galt. (Vi var oppe og ligge blandt top3 på en international søgning på Aion på et tidspunkt, kun overgået af Aions egen hjemmeside og et andet community)

Så nu kommer det spændene. I skal byde!

- Og nu ikke noget med at skambyde det fuldstændig, og jeg forbeholder mig retten til ikke at sælge hvis prisen ikke er rigtig.

Bud kan også smides i PB, men helst her, så alle andre også kan følge med. (Opdaterer selvfølgelig tråden hvis der kommer bud på PB).

Så, står du og overvejer at starte et community op? Så er chancen der nu.

BYD!

Fra Haslev
Tilmeldt 16. Feb 09
Fra  DirectHost Skrevet kl. 10:43
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Kan det virkelig passe at der ikke er nogle der vil købe dette domænenavn?

Fra Haslev
Tilmeldt 16. Feb 09
Fra  DirectHost Skrevet kl. 16:53
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Kom nu folkens - det kan da ikke passe der ikke er nogle der vil eje dette domæne?

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 16:56

Måske hvis du forklarede lidt om hvad pokker Aion er for noget.... Jeg havde absolut no clue.... Men jeg er født så nysgerrig, at jeg googlede det.... Det skal I så ikke regne med jeres potentielle køber vil være ;)

Så sælg varen bedre - forklar hvad f***en Aion er for noget og hvorfor der er penge i skidtet....

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Fra Haslev
Tilmeldt 16. Feb 09
Fra  DirectHost Skrevet kl. 17:07

Fama:

Måske hvis du forklarede lidt om hvad pokker Aion er for noget.... Jeg havde absolut no clue.... Men jeg er født så nysgerrig, at jeg googlede det.... Det skal I så ikke regne med jeres potentielle køber vil være ;)

Så sælg varen bedre - forklar hvad f***en Aion er for noget og hvorfor der er penge i skidtet....

Interesserede købere ved helt sikkert hvad det er i forvejen - men okay..

Aion er et MMORPG (al'a World Of Warcraft), og der vil helt sikkert være penge i det, hvis man kan finde ud af at få lavet affiliate aftaler, reklamer osv. Evt. også medlemsevents.

Men nu er det jo ikke min opgave at finde på hvad der skal tjenes penge på, men nu er der et par ideer.

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 17:15

Frederik - DirectHost:

Nå ja men så fuck fuck da..... Beklager jeg forstyrrede dig midt i alle henvendelserne fra interesserede købere ;)

Frederik - DirectHost:
Men nu er det jo ikke min opgave at finde på hvad der skal tjenes penge på, men nu er der et par ideer.

Dengang jeg arbejde med vin var det heller ikke rigtigt min opgave, at finde på hvad folk skulle spise til aftensmad.... Men jeg solgte sjovt nok langt mere vin, når jeg kunne få kunderne til at savle over en sang og en dans fra de varme lande om peberbøffer eller tigerrejer..... Men som sagt.... Sorry jeg blander mig.... Buddene vælter jo åbenbart ind på domænet, så alt er vel som det skal være :p

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Fra Haslev
Tilmeldt 16. Feb 09
Fra  DirectHost Skrevet kl. 17:17

Fama:

Frederik - DirectHost:

Nå ja men så fuck fuck da..... Beklager jeg forstyrrede dig midt i alle henvendelserne fra interesserede købere ;)

Very funny.. Wink

Fama:

Frederik - DirectHost:

Dengang jeg arbejde med vin var det heller ikke rigtigt min opgave, at finde på hvad folk skulle spise til aftensmad.... Men jeg solgte sjovt nok langt mere vin, når jeg kunne få kunderne til at savle over en sang og en dans fra de varme lande om peberbøffer eller tigerrejer..... Men som sagt.... Sorry jeg blander mig.... Buddene vælter jo åbenbart ind på domænet, så alt er vel som det skal være :p

Jeg er da også kommet med forslag .. Wink

Fra Århus
Tilmeldt 13. Oct 08
Indlæg ialt: 167
Skrevet kl. 17:28

Hej

Byder gerne 5 kr.

Fra København
Tilmeldt 10. Aug 07
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 17:31

Hej,

F.H. Andersen - Nu skal du ikke sidde der og skam byde på auktionen ;o)

Fra Haslev
Tilmeldt 16. Feb 09
Fra  DirectHost Skrevet kl. 17:32

F.H. Andersen:

Hej

Byder gerne 5 kr.

Kun seriøse bud, tak...

Tager desværre ikke 5kr. som et seriøst bud - så hellere beholde det selv og arbejde lidt med det.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)