Hej Aminoer. Min partner og jeg har overvejet at sælge domænet AionDanmark.dk, som er tiltænkt et dansk Aion community. Vi har tidligere haft sitet oppe at køre, med ca. 600 medlemmer. Jeg mener at have en masse grafisk materiale der kan indgå i handlen. Der er rig mulighed for at tjene lidt på reklamer på sitet - det er afprøvet. Domænet er generelt rigtig godt ift. de keywords der er i domænenavnet, og så er der bunker af indgående links, og det ranker rigtig godt i google på trods af at der ikke har været noget indhold på i lang tid, så med den rette SEO optimering kan det ikke gå helt galt. (Vi var oppe og ligge blandt top3 på en international søgning på Aion på et tidspunkt, kun overgået af Aions egen hjemmeside og et andet community) Så nu kommer det spændene. I skal byde! - Og nu ikke noget med at skambyde det fuldstændig, og jeg forbeholder mig retten til ikke at sælge hvis prisen ikke er rigtig. Bud kan også smides i PB, men helst her, så alle andre også kan følge med. (Opdaterer selvfølgelig tråden hvis der kommer bud på PB). Så, står du og overvejer at starte et community op? Så er chancen der nu. BYD! |
Kan det virkelig passe at der ikke er nogle der vil købe dette domænenavn?