Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på Billedehost.dk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Jul 09
Indlæg ialt: 507
Skrevet kl. 18:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle Sommer Aminoer

Jeg har siddet her i sommervarmen og kodet på et lille site ved navn www.billedehost.dk og kunne godt tænke mig feedback på selve upload delen af siden.

Opstår der nogle fejl?
Er det nemt at dele billedet efter upload?
Mangler der info om den uploadede fil?

og evt forslag til forbedringer.

Da siden ikke er helt færdig, er der nogle funktioner som ikke er aktive fx menuen "billeder"

Mange Hilsner
Gustav

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:58

hvad er formålet med www.billedehost.dk for der er i ingen om side, om din siden ingen,grundig betingelser side mv

jeg kunne ikke rigtigt forstå formålet ?

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Vester Skerninge
Tilmeldt 12. Jun 08
Indlæg ialt: 514
Skrevet kl. 20:03

De billeder man uploader er det til frit skue for alle... Der mangler noget mere forklaring, jeg ville aldrig uploade et billeder der... Kan jeg fjerne det igen???

Tilmeldt 3. Jul 09
Skrevet kl. 17:03

Jeg forstår jeres bekymringer.
Jeg har nu lagt en lille tekst op på forsiden, som prøver at forklare hvordan sitet fungere.

Konceptet er præcis det samme som f.eks. imageshack.org, zeroup.dk, imagehosting.com

Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 211
Skrevet kl. 17:29

Ser fint ud, og en fin servicer for andre der lige skal have et sted og smide en forum signatur eller avatar f.eks.

Bør nok overveje hvor længe folk kan forvente de uploadede billeder ligger der ?

Check f.eks. : http://imageshack.dk/index.php for at få lidt inspiration.

Lidt omkring persondata, herunder folks email adresser osv osv..

Der ud over skal du nok holde øje med trafikken på din side, også selv om du har en fast afgrænset mængde trafik der er tilladt - så har de faktisk nogle regler hvis din side "belaster serverne i urimelig grad" som de skriver.

Har du en android enhed der ikke er "Google" godkendt - se 1mobile.com som APK marked.

Tilmeldt 3. Jul 09
Skrevet kl. 19:53

Hej Von Vorre

Mange tak for dine tips.
Siden ligger på et surftown hotel med 50 gb trafik, hvilke jeg vil mene er rigeligt i starten.
Jeg ved godt trafik ikke er det eneste som er en belastning, men også andre ting som RAM, og CPU, og bliver det nødvændigt at opgradere til en VPS eller anden form for hosting er jeg villig til det.

Med hensyn til persondata og email adresser, så står det i mine betingelser

men ved selvfølgelig ikke om det er nok info?

Super mange tak for hjælp indtil videre :)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)