Hej Cre8ive Tak for din grundige gennemgang - jeg var ikke klar over, at det stod SÅ slemt til, men ved at følge din gennemgang, kan jeg da godt se, at den er helt gal. Der er flere ting som du nævner, som slet ikke skulle kunne lade sig gøre - bla. gratis fragt, da jeg ikke har det slået til, men det er det jo så nok alligevel - og med hensyn til momsen, så viser det igen min uerfarenhed i indstillingerne i magento. Meget af det (eller noget af det) vil nok rette sig, når jeg - forhåbentlig i morgen - får lagt onestepcheckout ind istedet. Du har nok helt ret i, at grunden til at der ikke har været en eneste konvertering er det du har beskrevet. Lidt statistik: 9 dage, 546 unikke besøgende. 0,0% konvertering. Mange taknemmelige hilsner Reno |
Lundsby:Jeg indså faktisk ikke at du også havde en fysisk butik, da jeg besøgte dit site. Det er en stor fejl, en fysisk butik skaber troværdighed, og måske den dråbe der skal til for at kunden tør svinge dankortet.
Ja det havde jeg heller ikke opdaget. Det har absolut meget at sige på troværdigheden og konverteringen.
Jeg er nu ikke helt enig i at kontakt formularen i sig selv er slem.. Jeg vil kalde den stille og rolig. Men jeg under mig da lidt over at telefonnummeret så er forsvundet når nu jeg direkte har valgt at jeg gerne vil kontakte jer.
Det er kun ude på forsiden. Du kan med fordel få det med her.. Sammen med jeres fysiske adresse, billeder af butikken og et google maps med ruteviser i til butikken.. Så rykker det! :)