Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvem kan anbefale et godt firma som kan designe til scannets webshop2

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Hasselager
Tilmeldt 12. Aug 08
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 09:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim

Tak for dit svar, hvad mener du med at der er for mange informationer på min side og overskueligheden ?

Og hvad bør jeg evt. ændre ;-)

//Frank

Havemarked.dk - hele danmarks online havecenter & planteskole

Fra København S
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 10:06

Hej Frank.

Din hjemmeside/Webshop er uden tvivl flot bygget op. 
Plus, at der bliver brugt grønne farver mange steder, hvilket giver en rigtig god kontrast. :)
Dette vil uden tvivl give brugerne et smil på læben, når de træder ind på din forside første gang. 

I mine øjne er forsiden en meget vigtig del af ens hjemmeside, idet den byder én velkommen, hvilket er ensbetydende med at den skal være simpel og overskuelig. Din forside er ikke så rodet som sådan, men du kunne lave et par ændringer, som gør det lidt mere overskuelig for brugeren. Du skal også tænke på, hvilke typer brugere du sigter efter. 

Du kunne evt. lave en slider, som skiftevis viser nogle af dine top 3 varer eller f.eks. sommer-relaterede varer (nu hvor det er sommer) istedet for de varer du har vist nederst på forsiden.
Placere indkøbsvognen yderst til højre, som følger med når du scroller op og ned. Det vil gøre det mere bemærkelsesværdigt i forhold til nu, hvis kunden har foretaget nogle indkøb. Det vil også formindske overflødigheden, set fra mit perspektiv.

Men det er selvfølgelig min mening. Der er garanteret andre, som har bedre forslag. :)

Mvh.

Kim

Fra Svenstrup J.
Tilmeldt 3. Nov 07
Indlæg ialt: 547
Fra  shopnord.dk Skrevet kl. 19:31

Kim Long Nguyen:
I mine øjne er forsiden en meget vigtig del af ens hjemmeside,

Jeg kan godt være i tvivl om, hvor vigtig forsiden er. Når jeg ser på mine egne statistikker, så er der egentlig ikke ret mange % af kunderne, der kommer på forsiden.

Kim Long Nguyen:
Din forside er ikke så rodet som sådan

Det synes jeg faktisk den er - altså lidt rodet.
De forskellige trillebører og andre produkter, synes jeg ødelægger helheden, på en ellers harmonisk forside.
Der kunne måske være lidt 'blære-tekst' i stedet for, som man fx ser på 'smagsoplevelser'. - Der skal ikke så meget til for at nå underkant af venstre spalte.

Billedet på forsiden kunne måske være et aktuelt billede - nu har jeg ikke så meget forstand påp planter, men de viste er da vist ikke fremme for tiden? Hvad med at vise et billede af skvalderkål - den er i hvert fald aktuel i haven lige nu Angry

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 21. Mar 10
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 22:56

Jeg har arbejdet med Scannet's Webshop 2 i et halvt år nu. Jeg har kun én ting at sige om den: LAD VÆR MED AT KØBE DEN!. vi har fortrudt at vi har købt den x10000.

Produktet er simpelthen ikke færdigudviklet.
Deres måde eksempelvis at håndtere produkt varianter er helt hen i vejret. vi har været i dialog med dem mindst 70 gange. Det eneste vi får at vide hver gang er at suppporteren ikke kan gøre noget ved sagen og at de vil sende det videre til en udvikler, derefter hører man aldrig fra dem.

Det er penge lige ud af vinduet....

Der er også kun en email skabelon til ordre... dvs. at den mail du sender ud ved en ordre er præcis den samme når ordren er modtaget som når den er blevet afsendt.

Det virker meget som om den er udviklet af folk der ikke selv bruger webshop's. flere ting er helt sorte fra en E-Købmands synspunkt.

Vi er nu igang med at undersøge andre løsninger. jeg tror vi ender med magento

Fra Hasselager
Tilmeldt 12. Aug 08
Skrevet kl. 00:23

Hej Mads

Det er godt at høre om dine oplevelser, og det lyder som om at scannet ikke er blevet meget bedre siden webshop 1.
Som var der hvor vi startede vores shop.

Senere skiftede vi til Magento og har som så ikke fortrudt - Selvom det er hårdt/dyrt at få foretaget diverse ændringer.

Tak for din kommentar Cool

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 21. Mar 10
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 10:37

Det kan godt være det er et hårdt og dyrt træk hver gang noget skal laves. men det er klart det værd i forhold til hvor hårdt et træk det er at få scannet til at gøre noget.

Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1335
Skrevet kl. 12:27

Egentlig ville jeg bare skrive og anbefale Cubit Medialine som jeg hele tiden hører pæne ting om, i forhold til Scannet shops, både 1 og 2.

Derudover er jeg selvfølgelig personligt lidt ked af at høre om én der har taget springet fra Webshop1 til Magento og nu vil væk igen, da jeg selv overvejede samme spring, på et tidspunkt i fremtiden. 

Når det så er sagt, så synes jeg at advarslerne mod Scannets webshop2-platform bliver givet meget i blinde hér. Frank har fremlagt nogle specifikke ankepunkter vedrørende Magentoplatformen, som at han eksempelvis ikke selv kan skifte priser på fragten. Det vil han kunne i en Webshop2 - og hvis han ikke selv kan, kan han gratis og hurtigt få hjælp til det, hos Scannets support.
Det kan sagtens være, at Webshop2 ikke er det bedste valg for Frank, men at advare mod den, uden at vide, hvad han har brug for, synes jeg er i overkanten - især når han har prøvet kræfter med Magento og ikke orker at bokse med den tekniske del.

Frank, du kan jo skrive nogle specifikke ting om, hvorfor du valgte at hoppe fra Webshop1 i tidernes morgen. Så er det lettere at rådgive dig om, hvorvidt Webshop2 kan leve op til dine krav.

Fra Værløse
Tilmeldt 5. Nov 07
Indlæg ialt: 686
Fra  Kammalou.com Skrevet kl. 13:32

Nicklas Nguyen:
Hvis du stadig vil give Magento en chance, så kan jeg anbefale, at du tager kontakt til Dennis fra Magentohotel. De har samarbejde med dygtige designere og programmører, som vil kunne hjælpe dig med at få dine ønsker realiseret. Du kan evt. også se deres reference liste for lidt inspiration.

Tror han allerede kender magentohotel og Dennis Wink

Det er super forståeligt, og en særdeles velkendt udfordring omkring service og support når båden er sat i vandet.

Scannet og dandomain er dyrer løsninger månedligt. Men man har så tilgengæld også adgang til support der kender produktet. 

Måske er din løsning at finde en samarbejdspartner på din nuværnede platform, Magento, Der reelt tilbyder service og support på din magento løsning som en del af den aftale du indgår med dem. OGså efter du er gået i drift. - Her kan der eksempelvis også være tænk løbende magento undervisnings dage ind i det fulde koncept.

Magento _er_ uden tvivl det mest fleksible produkt på markedet idag.

Det er også muligt at ændre fragtpriserne i din backend.

SAFe SPC, Magento Expert, Jira Guru, Kammalou.com

Fra Hasselager
Tilmeldt 12. Aug 08
Skrevet kl. 16:27

Tak kommentaren til mit spørgsmål.

Jeg vil sige at de to sidste indlæg, har belyst lidt mere omkring magento og nogle af de ting som periodisk kan være udfordrende.

Jeg har besluttet at forblive på magento platformen og ikke skifte til scannet, da det vi ønsker i fremtiden nok nærmere kan lade sig gøre i magento.

Vi skiftede scannet webshop 1 netop pga af maglen på muligheder. Det som vi så nok skal prøve at finde frem til er et firma som har tid til at foretage de ændringer vi har brug for.

Angående fragt - så ved vi godt det kan lade sig gøre - men det er frustrerende at arbejde i et regneark og efterfølgende oploade ændringer da vi sender varer efter vægt og område.

Vi bruger idag magentohotel.dk så ja vi kender godt Dennis og co

Til Nils fra Pro contractors: Kan i kæde vores butiks database sammen med magento - det er 2 forskellige systemer, hvor vi kan eksporterer en xml fil.

Fra København
Tilmeldt 13. Sep 10
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 11:19

Hej Frank

Vi er et lille webbureau som benytter webshop2 til vores kunder.

Vi kan varmt anbefale webshop2 som opfylder de flestes krav og hvor man samtidig har en rigtig god support hvilket er et vigtigt element.

Vi kan som webshop2 designpartner hjælpe dig med et lækkert og brugervenligt design og opsætning.
Ved at bestille webshop2 igennem os for du både Scannets support og vores.

Du kan se en af vores løsninger med webshop2 her www.konnerup-co.dk

Du kan læse mere om os her www.webshop2go.dk eller på www.decato.dk

//Toke - decato

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)