Hej Kim Tak for dit svar, hvad mener du med at der er for mange informationer på min side og overskueligheden ? Og hvad bør jeg evt. ændre ;-)
//Frank |
Hej Frank.
Din hjemmeside/Webshop er uden tvivl flot bygget op.
Plus, at der bliver brugt grønne farver mange steder, hvilket giver en rigtig god kontrast. :)
Dette vil uden tvivl give brugerne et smil på læben, når de træder ind på din forside første gang.
I mine øjne er forsiden en meget vigtig del af ens hjemmeside, idet den byder én velkommen, hvilket er ensbetydende med at den skal være simpel og overskuelig. Din forside er ikke så rodet som sådan, men du kunne lave et par ændringer, som gør det lidt mere overskuelig for brugeren. Du skal også tænke på, hvilke typer brugere du sigter efter.
Du kunne evt. lave en slider, som skiftevis viser nogle af dine top 3 varer eller f.eks. sommer-relaterede varer (nu hvor det er sommer) istedet for de varer du har vist nederst på forsiden.
Placere indkøbsvognen yderst til højre, som følger med når du scroller op og ned. Det vil gøre det mere bemærkelsesværdigt i forhold til nu, hvis kunden har foretaget nogle indkøb. Det vil også formindske overflødigheden, set fra mit perspektiv.
Men det er selvfølgelig min mening. Der er garanteret andre, som har bedre forslag. :)
Mvh.
Kim