Findes der et online program, som man kan få integreret på sit website, hvor man under sine kunders profil på ens hjemmeside, kan indtaste tal som herefter bliver til nogle flotte grafer som kunden kan følge med i. Dvs. at man uge for uge kan indtaste tal, som herefter bliver vist på kundens profil, hvor man også kan sende en rapport af udviklingen direkte til en mailadresse fast hver uge/ måned etc.
Hele ideen er at have et fælles samlested for kunden, hvor han kan følge med i udviklingen af nøgletal, som bliver foretaget for kunden. Dermed kan kunden sidde lidt på sidelinjen og blot se udviklingen på resultaterne.
Jeg tror ikke systemet findes, men skulle der sidde nogen derude der kender sådan et system, eller har mod på at lave sådan et system nævnt ovenfor, så vil jeg gerne kontaktes. Det skal integreres på et Wordpress template.
Opgaven du beskriver kan vi løse, den laves i PHP og lægges ind i WordPress, for at kunne give dig en fast pris skal vi vide helt nøjagtigt hvad du har i tankerne er løsningen, når vi har din kravs specifikation, kan jeg give prisen.
Vores pris er 150.- DKK i timen for udvikling, der ligger tilgrund for vores fastpris tilbud.
Vil du vide mere må du gerne ringe til mig på +45 3695 0399