Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

<b> vs. <strong>

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Lausanne
Tilmeldt 14. Jul 09
Indlæg ialt: 600
Fra  Sundhedslex.dk Skrevet kl. 13:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Jeg har læst en del frem og tilbage på nettet omkring forskellen på <b> og <strong> ift. SEO.

Jeg synes ikke jeg kan finde noget entydigt svar på, om der rent faktisk er forskel på de to i Googles øjne.

Nogle hævder at Yahoo forskelsbehandler de to, og at Google ikke gør, men jeg synes ikke at kunne finde nogle eksempler eller deciderede beviser. 

Idet W3C standarderne i denne forbindelse ikke har nogen effekt på SEO, vedrører W3C ikke mit spørgsmål.

Er der nogen derude har nogle erfaringer?

På forhånd tak.

Jesper 

Fra Lausanne
Tilmeldt 14. Jul 09
Fra  Sundhedslex.dk Skrevet kl. 20:13
Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 20:21

Du har gaflet mit navn :-)

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Fra Lausanne
Tilmeldt 14. Jul 09
Fra  Sundhedslex.dk Skrevet kl. 12:21

Sorry...er hermed korrigeret - beklager min manglende opfindsomhed...

Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 12:29

Tror det var da Amino indførte noget nyt login, så det er vist ikke din skyld. Og i øvrigt hedder jeg også 'Jesper G', men det er jo et smukt navn, så hvorfor skulle jeg bebrejde dig at bruge det ? :-)

(bumper tråden engang)

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 21:37

JesperG:
Idet W3C standarderne i denne forbindelse ikke har nogen effekt på SEO, vedrører W3C ikke mit spørgsmål.
Det kommer an på hvem du spørger. Spørger du mig, mener jeg at man skal se på SEO som man ser på det brugervenlige. Da Langt det meste der har med SEO at gøre har noget med brugervenlighed at gøre.

Standarder har efter min mening noget med brugervenlighed at gøre i og med at det gør hjemmesiden mere tilgængelig for flere brugere, samt hjemmesiden fortolkes mere ens af forskellige browsere, og i mange tilfælde hurtigere også.

Så ser man på det på den måde, så vil det have en forskel om man bruger den ene <strong> frem for den anden <b> Det er dog ikke noget jeg har testet, så jeg kan ikke sige det med sikkerhed. Men det virker nu logisk nok at det er bedre at gå i nye sko frem for gamle, selvom de jo er gået til Big Smile. Lidt ligesom at man i gamle dage lavede hjemmesider i tabeller hvor man i dag bruger div bokse.

MVH Kim

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)