Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tema til Wordpress

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 15. Jun 09
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 12:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg skal have lavet mig en blog. Og jeg har ledt og ledt for at finde et meget enkelt design - lidt som denne HER. Er der nogle af jeres super brugere i wordpress der ved hvor det findes. Hendes blog er lavet i wordpress, så det må jo kunne lade sig gøre, men jeg er ved at give op Sad

Jeg tænker at ligge wordpress bloggen os Dandomain, hvor jeg i forvejen har min shop.

De bedste sommerhilsner Sanne

Designer du selv smykker, så find dine Perler her.

Fra København
Tilmeldt 25. Jan 10
Indlæg ialt: 74
Fra  Pumacode Skrevet kl. 12:41

Hej Sanne

Hvis du allerede er logget ind i Wordpress er der en rigtig god funktion ude i venstre menu hvor du kan søge imellem gratis templates.

Jeg sidder lidt med en dårlig PC her i ferien, så har ikke foretaget den store eftersøgning for dig.

Jeg vil gætte på at de selv har fået designet deres template, da jeg så i kildekoden at det hed "Lush". Men det burde ikke være svært at finde et template der minder om det de har. Du leder bare efter et simpelt 3-kolonne template.

Til mindre wordpress blogs har jeg god erfaring med gigahost.dk men du kan også fint ligge på Dandomain.

Du må bare skrive hvis jeg kan hjælpe med noget. Yes

Simon@pumacode.dk

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 09
Skrevet kl. 13:20

Hej Simon

Tusind tak for dit svar. Ja, jeg så godt i kildekoden at det hed 'Lush', men kunne ikke finde noget på det hos WP. Jeg må springe ud i en 3-kolonne template og prøve om jeg kan få det til at ligne lidt.

Ha' en rigtig god ferie ;o)

De bedste hilsner Sanne

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 12. Dec 09
Indlæg ialt: 285
Skrevet kl. 13:24

Hej Sanne,

Jeg ved ikke hvor du kan finde denne template, og jeg ved heller ikke om den er gratis. Men jeg kan hjælpe dig med at lave en template. Jeg driver nemlig en IT virksomhed der fungere som produktion for danske it virksomheder, og jeg kan derfor få en af mine designere til at lave et design med udgangspunkt i den template du referer til.

Hvis det har din interesse er du velkommen til at kontakte mig på nedenstående oplysninger.

Vi kan evt. også implentere designet for dig.

Mvh.

Mikkel Schmidt
ms@vsi-group.dk 
www.vsi-group.dk 

Fra Værløse
Tilmeldt 17. Mar 06
Indlæg ialt: 305
Fra  Sushibutik.dk Skrevet kl. 13:42

Hej Sanne

Jeg har været lidt i samme situation, fandt et fedt design og kombinerende det med mine egne ideer og pludselig mangler man en standard design, som kan opfylde kravene.

I næste uge kommer jeg med en ny side, som jeg har fået lavet et unikt design af, hos et firma i Vietnam. Prisen var knapt 7.000 DKK og det design som de har vist mig, passede præcist til mine tanker. Deres timeløn er vist 145 DKK i timen, så det er meget fornuftigt.

Så jeg glæder mig meget til i morgen, hvor det er klart til mig. Du kan finde flere oplysninger på deres webside www.mwc.com.vn
Kontaktpersonen hedder Kim og skriver dansk.

En god ide er at lave dine ideer til dit design ved at bruge gomockingbird.com Det er et stykke online software, hvor kan kan sætte menuer, bokse osv. som du vil have det. Når du er færdig med dit designoplæg, så sender du et link til f.eks. Kim eller Mikkel, som begge kan lave et rigtigt oplæg til dig.

Håber dette kan hjælpe dig.
DBH
Kim

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 09
Skrevet kl. 20:27

Hej Kim

Tak for dit svar. Det vil jeg kigge nærmere på. For det skal bare lykkes at få lavet mit ønske design til min nye blog.

Jeg glæder mig til at se din nye blog.

De bedste hilsner Sanne

Fra Århus
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 20:52

Hej Sanne.

Jeg synes du skulle kontakte billigwordpress.dk og se om det ikke er noget de kan hjælpe dig med.

kontakt@billigwordpress.dk

Der ydes bla. gratis rådgivning så det skader jo ikke at kontakte dem.

Mvh.

Fra København
Tilmeldt 29. May 09
Indlæg ialt: 368
Skrevet kl. 21:43

Hvorfor ikke bare kontakte ejeren og forklare dine intentioner? Hvis du ikke er en konkurrent, bliver hun sikkert bare smigret og giver dig en god pris på det. Ifølge about-siden er det vidst hende selv, der har lavet den.

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 09
Skrevet kl. 21:51

Daniel - Tak for info ang. billigwordpress. Det må jeg kigge på. Det kan vel ikke skade ;o)

Niels - Jeg har allerede kontaktet hende og den gik desværre ikke, øv!!

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)