Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

2. Dell RACK Power Edge 860 servere til salg

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Præstø
Tilmeldt 9. Apr 08
Indlæg ialt: 90
Fra  Xcale Group Skrevet kl. 10:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er der lidt mere hardware til de kære Aminoer.

I forbindelse med at vi har flyttet driften ud af huset har vi nu 2 super fede RACK Power Edge 860 Servere billigt til salg.

Den ene er konfigureret med 6 netkort som firewall med pfSense der er noget af verdens bedst Open SOurce Firewall. Den har 1 GB Ram, så den kan sagtens bruges til andet og det koster ikke mange kroner at få mere ram i.

Den anden er en Server hvor vi har kørt Virtuelle Servere i 64Bit WIndows 2008 på. Det kører perfekt og selv med 3 virtuelle servere der alle kører Windows 2008, kører det bare. Den har 6GB Ram og masser af disk.

De sælges begge to samlet for 8000 kr. eller hver for sig for 5000.

Jeg driver til dagligt webshoppen filato.dk hvor vi sælger garn online samt i vores butik i Præstø.

Tilmeldt 8. Nov 07
Indlæg ialt: 718
Skrevet kl. 11:09

Kan vi få lidt flere oplysninger?

Harddisk? CPU?

Hvilken årgang?

Fra Præstø
Tilmeldt 9. Apr 08
Fra  Xcale Group Skrevet kl. 19:26

Meget gerne. Skal bare lige have sat dem til igen for det kan jeg selvfølgelig ikke huske i hovedet.

Kommer snarest :-)

Jeg driver til dagligt webshoppen filato.dk hvor vi sælger garn online samt i vores butik i Præstø.

Fra Præstø
Tilmeldt 9. Apr 08
Fra  Xcale Group Skrevet kl. 10:50

Så fik jeg fundet info

CPU: Xeon 3040 1.86Ghz

6GB Ram

2 x 250 Gb SATA Disk Raid 1

Den anden som bruges til Firewall er samme CPU, men kun med en disk og 1 GB Ram.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)