Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

3 stk. Fujitsu Primergy Servere billigt til salg

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Præstø
Tilmeldt 9. Apr 08
Indlæg ialt: 90
Fra  Xcale Group Skrevet kl. 10:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle aminoer.

Vi har fornyligt fået lagt alt vores drift ud af huset og har derfor nogle servere til salg meget billigt.

Det drejer sig om 3 stk. Fujitsu Primergy TX150. De kører perfekt og kan enten leveres helt barebone eller med Windows Server 2003 installeret. (Windows mod merpris, men det snakker vi bare om)

Som sagt kører de perfekt, men fylder lige nu,

Prisen er samlet for alle tre stk. 4000 kr. eller 2000 kr. pr stk.
Med andre ord. Køb 3 og betl for 2. Det er da tilbud :-)

Jeg driver til dagligt webshoppen filato.dk hvor vi sælger garn online samt i vores butik i Præstø.

Tilmeldt 16. Mar 06
Indlæg ialt: 851
Skrevet kl. 10:06

Nu er Fujitsu Primergy TX150 et vidt begreb mht. specifikationer, så du hjælper dig selv af med dem hurtigere, hvis du oplyser de eksakte specifikationer.

Jeg vil f.eks. gerne have kr. 2.000,- for den 6 år gamle Primergy TX150 jeg har stående der hjemme.... Men det er den altså ikke værd :-( Til gengæld vil jeg da gerne give kr. 2.000,- for en helt ny Primergy TX150 :-)

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 10:12

IT-Konsulenten:

Jeg vil f.eks. gerne have kr. 2.000,- for den 6 år gamle Primergy TX150 jeg har stående der hjemme.... Men det er den altså ikke værd :-( Til gengæld vil jeg da gerne give kr. 2.000,- for en helt ny Primergy TX150 :-)

Og hvis man ser på strømforbruget kan den nye nok hurtigt tjene sig ind på sparet strøm i forhold til at købe en ældre billigt Smile

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Præstø
Tilmeldt 9. Apr 08
Indlæg ialt: 90
Fra  Xcale Group Skrevet kl. 13:05

Hej

Det drejer sig om 2 stk. S3 modeller og 1 stk. S4
Det er ikke de nyeste S6/7 modeller, men bestemt heller ikke "gamle" drenge. Om de er 2.000 værd er jo op til den enkelte, men 3 stk. for 4.000 er vist en meget god pris. :-)

Jeg driver til dagligt webshoppen filato.dk hvor vi sælger garn online samt i vores butik i Præstø.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)