Som Martin siger, så har de kurser i Kolding - Jeg har personligt været på Web Marketing Manager (Som Martin linker til)... Syns det var super spændende, dog var der nogle områder der ikke var relevante for mig...
Jeg skal forresten derover igen til september - hvor jeg har valgt SEO Advanceret , og Karsten har lovet at det bliver meget nørdet og på et noget højere niv.
nu siger du uddannelse ? altså hvis du mener som i "Handelse assistent med speciale i SEO" er der ikke, men det kunne jo være speceiale i salg eller ligenen og hvis du så tager din praktik i et hvilket som helst web beuro har du jo det med i din vare portefølje og der med vil du og så lære det at kende.
Ellers er der jo et hav af bøger.
www.Goweb.dk Webdesign Hjemmesider total løsninger eller dele af den,så længe det er på nettet laver vi det.
Hej - vi tilbyder løbende aftenkurser i SEO hos GoMINIsite.dk - prisen er 2.490 kroner inklusiv materiale og lidt at spise. Vi er typiske 12 til 14 på kurserne. Du kontakter bare Christel på vores hovednummer 70 22 52 12 -når du vil vide mere om vores kurser, som typisk afholdes på Niels Broch.
Nu ved vi jo ikke hvilket niveau du er på, men jeg kan kun anbefale SEO-LEX. Jeg har helt ny-begynder, men Thomas Rosenstand, skriver virkelig så det er til at forstå. Til at starte med kan du bare hente den gratis version, og sikre dig om det er noget for dig.