Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

PostDanmark igen igen igen igen igen igen igen igen...

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15086
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 19:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor lukker de ik bare posthusene, hvis de alligevel ik vil have kunder?

Den pris der, er jo direkte sindsyg! LINK

Man må håbe, at folk har en god aftale med deres bank, så det ik  er banken, som i stedet for flår dem...

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 19:52

Det er latterligt, men forstår ikke hvorfor nogen af de ældre ikke kan skifte til PBS, skal man have netadgang for det?

De skal vel bare i banken og bede om det.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 19:57

Den er en døende institutions "sidste", desperate dødsrallen. De køber sig lidt ekstra tid, men hvordan PostDanmark skulle overleve i længden med den slags hvad-fanden-skal-vi-ellers-gøre tiltag, ja, dét kan jeg ikke se.

Mvh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Fra  . Skrevet kl. 20:05

Det var 65% billigere at sende fra Taiwan til København, end at sende fra Holbæk til København.

Løsning!!

Vi sender en repræsentant fra hver plejehjem med alle regningerne til Taiwan i starten af hver måned.
Hvis besparelsen er den samme på gebyr som forsendelsen.

Med et plejehjem på 400 beboere og 2 regninger hver, så er besparelsen 13.000 kr - flybillet.Skype-Giggle

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 20:05

Det er jo totalt fu*** - kan dem uden netbank ikke bare gå i banken?

Fra Vester Skerninge
Tilmeldt 12. Jun 08
Indlæg ialt: 514
Skrevet kl. 20:15

Man burde starte en butik ved siden af et posthus, gerne ét af de større posthuse, hvor man kan betale sine regninger for en 10'er og købe emballage og frimærker. Frimærkerne kan man nok ikke konkurrere på, men gebyret og prisen på emballagen, der kan man helt sikkert.

Så kan folk gå ind i butikken og gøre deres pakker klar til afsendelse, samtidig med de betaler der regninger og derefter gå i postbutikken og smide deres pakke i det rigtige bur ;) Lige en opgave for Jakodan...

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:23

Det er vist en om'er! 25kr det er jo helt ude i skoven. Man skal ikke have mange giro kort inden folkepensionen er væk

Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1187
Skrevet kl. 20:27

TobiasB:

Man burde starte en butik ved siden af et posthus, gerne ét af de større posthuse, hvor man kan betale sine regninger for en 10'er og købe emballage og frimærker. Frimærkerne kan man nok ikke konkurrere på, men gebyret og prisen på emballagen, der kan man helt sikkert.

Så kan folk gå ind i butikken og gøre deres pakker klar til afsendelse, samtidig med de betaler der regninger og derefter gå i postbutikken og smide deres pakke i det rigtige bur ;) Lige en opgave for Jakodan...

Så vidt jeg er orienteret, så får du 3% rabat på frimærker når du køber dem engros af Post Danmark, så du tjener da 3% ;)

Jeg ved ikke hvordan det ser ud med loven, men det er da lige før, at man skal til at udvide sit forretningsområde med "betalings service". En tur på plejehjemmet hver onsdag og hente regninger - og kontanter, og hjem og betale dem via netbank - de ældre skal så bare betale en 10'er for servicen :)

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Fra  . Skrevet kl. 20:31

200 beboer med husleje, strøm, el, vand osv. i kontanter som du henter, jeg tror du skal passe på når du tager hjem.

Bankrøverier stopper totalt, de finder bare dig hver onsdagSkype-BigSmile

Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1187
Skrevet kl. 20:58

Lasse:

200 beboer med husleje, strøm, el, vand osv. i kontanter som du henter, jeg tror du skal passe på når du tager hjem.

Bankrøverier stopper totalt, de finder bare dig hver onsdagSkype-BigSmile

Hehe ja, det ender sq med, at jeg skal have anskaffet en panseret bil og et par vagter :)

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)