|
|
Fake e-handelsordrer
|
|
www.onlinebooq.dk - Billigt og brugervenligt booking system. Lad dine kunder selv bestille tid - døgnet rundt.
|
Og så er det lige at man ikke kan forstå at f.eks. E-mærket mener at det eneste rigtige sted at handle er et sted hvor man kan bruge kort, - men selvfølgelig, - det er jo kun den erhvervsdrivende det går ud over når det går galt. Man taler så meget om forbrugerbeskyttelse, - men hvad med forhandlerbeskyttelse, - det kan da være lige så aktuelt... Bare en tanke |
|
|
Jeg tror ikke det er en sag for Kontant - det er et forbrugerprogram, ikke et iværksætter- eller eHandels-program. Jeg tror det her er noget, som vi skal have gjort de forskellige partiers erhvervspolitiske ordfører opmærksomme på. For det er så åbenlyst urimeligt, at jeg håber på, at grunden til der ikke bliver gjort noget ved det fra politikernes side er uvidenhed om problemet. Jeg kan naturligvis tage fejl - det kan være de mener at det bør være som det er, men så synes jeg i hvert fald også de skal droppe deres pis med at de er så iværksætter-fokuseret, og melde klart ud. |
Jeg skal med glæde skrive under, hvis du laver en lille tekst samt en underskift indsamligsting til overstående. for jeg tror ikke, at en mand kan råbe dem op. |
|
Nu har jeg selv været møllen igennem en håndfuld gange, med svindelordrer med stjålne kort osv. Det er p*ssesurt, især da jeg i opstartsfasen blev snydt for over 10.000 kr. mens jeg var fattig studerende! Tilgengæld har jeg netop fået besked om at jeg kan hente varer for adskillige tusinde kroner på Politigården, da et fjols sidste år havde brugt stjålne kortinfo, men fået sendt varerne til sin egen adresse! (det var vist gået udover mere end 50 netbutikker!) MEN der er én ting jeg ikke forstår: Det lyder som om nogen af Jer oplever, at clearede kortbetalinger annulleres af PBS, på grund af overtræk hos forbrugeren?? Det har jeg aldrig oplevet eller hørt om før nu. Jeg ved ikke om der kan være forskel efter hvilken betalingsgateway man benytter, men der plejer jo at blive lavet en eller anden form for tjek af kortet ikke? Såvidt jeg husker, garanterer PBS for beløbet i op til 14 dage efter ordren? Jeg har da altid troet, at overtræk var en sag mellem kunden og banken, men verden er måske mere grusom og uretfærdig end jeg havde troet. |
|
Det burde da være PBS og banken der tager ansvaret for overtrækket eller hvilken form for dankort fusk der kan eller vil opstå. ER DET IKKE BANKERNE DER LAVER REKLAMER FOR DERES DEJLIGE VISA OG MASTER CARD?? Det er banken der given kunden den CREDIT mulighed, for at tjene fedt på gebyrer, notaer & transaktioner. Derfor er det også Banken ALENE der burde tage det store slæb. MEN SÅDAN ER DET IKKE I LILLE DANMARK!! VI GIVER CREDIT!! OG HVIS DER IKKE ER CREDIT!! JA SÅ MÅ SÆLGEREN HÆFTE!! HAR BANKERNE IKKE STYR PÅ SAGERNE / SIKKERHEDEN SÅ BURDE DE IKKE HAVE LOV TIL AT UDSTEDE CREDITKORT.. Hvis man ikke kan stole på sin bank! Så få bank, et andet sted hehe |
Bliv gratis medlem